Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام دانش آموزان و فرهنگیان در بیست و یکمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران از ۱۵ مهر ماه امسال شروع شده که مهلت ثبت نام برای دانش آموزان تا اول دی ماه و برای فرهنگیان تا ۱۵ دی ماه ۹۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نریمانی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی در بستر سامانه همگام برگزار می‌شود.

او افزود: آثار در مرحله مدرسه توسط دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند و شرکت کننده در سامانه همگام ثبت و بارگذاری خواهد شد.

نریمانی بیان کرد: تا تاریخ ۱۷ آذر ماه ۹۹ تعداد ۵۸ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان استان در سامانه همگام ثبت نام و آثار خود را بارگذاری نموده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان همچنین از شرکت ۳۱ هزار و ۴۶۹ نفر از دانش آموزان استان در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و بارگذاری آثار این دانش آموزان در سامانه همگام خبرداد و گفت: ثبت نام این مسابقات از اول آذر ماه به صورت مجازی در سامانه همگام شروع و تا دهم بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کرونا ویروس سامانه همگام دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه