Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حسیب الله کلیمزی، رئیس کمیسیون ارتباطات بین‌المللی مجلس سنای افغانستان از فرستادن پول توسط بانک مرکزی به کارزار انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا خبر داد.

 کلیمزی ادعا کرد که حدود شش ماه پیش پس از قطع شدن جریان برق و از کارافتادن دوربین‌های امنیتی بانک مرکزی، از این بانک برای پیکارهای انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا پول فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قطع‌شدن برق در بانک مرکزی را بی پیشینه خواند و با انتقاد از دادستانی کل گفت: این قضیه باید به گونه جدی بررسی شود.

حدود شش ماه  پیش در تاریخ ششم سرطان/ تیر سال جاری، گزارش‌هایی مبنی بر قطع شدن برق برای چند ساعت در بانک مرکزی به نشر رسید. بانک مرکزی پس از نشر این گزارش‌ها در اعلامیه ای گفت که دوربین‌‌های امنیتی این اداره در دوم سرطان/ تیر به دلیل مشکلات فنی از کار افتاده بود.

بانک مرکزی افغانستان تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس سنای افغانستان جو بایدن افغانستان بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد