Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@01:02:39 GMT

دستگیری سارق خودروهای لاکچری در فرودگاه امام

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۱۵۵۲

دستگیری سارق خودروهای لاکچری در فرودگاه امام

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از دستگیری جاعل و سارق حرفه‌ای و کشف خودروی سرقتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش رکنا ،  سردار حسن مهری گفت: در پی دادخواهی فردی در ارتباط با سرقت یک دستگاه خودروی خارجی از داخل پارکینگ طبقاتی فرودگاه امام (ره)، کارشناسان آگاهی پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته موفق به شناسایی فردی با هویت معلوم در این ارتباط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد مظنون که در زمینه طراحی و ساخت انواع سوئیچ‌های الکترونیکی خودرو‌های خارجی فعالیت می‌کند در پی تماس تلفنی فرد جاعل و رویت اسناد مالکیت خودروی جعل شده به پارکینگ فرودگاه امام برای ساخت سوئیچ مراجعه می‌کند.

سارق خودروهای لوکس در دام پلیس فرودگاه امام


فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا درخصوص شگرد متهم اصلی بیان داشت: با انجام تحقیقات لازم و شناسایی ۹ نفر از کسانی که بیشترین ارتباط را با جاعل و سارق مورد نظر داشتند معلوم شد متهم اصلی در ازای پرداخت مبالغ بسیار ناچیز به افراد نیازمند مدارک شناسایی آن‌ها را اخذ و اقدام به جعل، کلاهبرداری، سرقت و افتتاح حساب بانکی به اسم این افراد می‌کند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده سارق که از جاعلان حرفه‌ای و تحت تعقیب مقام قضائی در چند استان بود، تیمی از کارکنان با اخذ نیابت قضائی به شهرستان محل سکونت متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و خودروی سرقتی از پارکینگ فرودگاه امام (ره) نیز در همان محل کشف می‌شود.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ارزش خودرو مکشوفه حدودا ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی پیرامون زوایای پنهان جرایم انتسابی به متهم دستگیر شده ادامه دارد.

سردار مهری خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم در صورتی که با روش‌های یاد شده از آنان اخاذی و سرقت شده است، برای طرح دعوی به دایره آگاهی پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جاعل رکنا سرقت خودروی خارجی فرودگاه امام اخبار حوادث فرودگاه امام سارق سارق خودرو جاعل اسناد دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران قاتل قیمت قتل پلیس بهلول پسر دختر زن پلیس پیشگیری ناجا فرودگاه امام پلیس فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو متهم به قتل در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.


عباس پوریانی گفت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمان را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد