Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@23:17:36 GMT

بررسی زندگی شهید تهرانی مقدم در رادیو تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۱۷۶۵

بررسی زندگی شهید تهرانی مقدم در رادیو تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، این شبکه رادیویی، در مجالی، برای تکریم و ارج نهادن به شهدای گرانقدر ترور و خانواده بزرگوار و ارجمند‌شان، از برنامه «سنگلج» به بازخوانی زندگی شهدای ترور اختصاص می‌یابد.

برش کوچک و مقطعی از فعالیت سرداران افتخار آفرین این کشور که منجر به ارتقای سیستم امنیتی دفاعی کشور عزیزمان شده‌اند که از زمان هشت سال دفاع مقدس شروع و تا حال حاضر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش و همت افراد در مقاطع مختلف دستاوردهایی را برای انقلاب اسلامی بدست آورد، کتاب گویای این هفته با عنوان «خط مقدم» یکی از این نوع فعالیت‌های بی‌شمار را که به عرصه ظهور رسیده روایت می‌کند. روایتی سخت و پیچیده که امروز باعث افتخار و سربلندی ماست.

بخشی از این نمایش رادیویی به زندگی شخصی و بخش اعظمی از آن به فعالیت‌های شهید سردار حسن تهرانی مقدم در زمینه ساخت و تجهیز موشک و... اختصاص یافته است.

مجموعه نمایشی «خط مقدم» از جمعه ۲۱ آذر تا سه شنبه ۲۵ آذر روی آنتن رادیو تهران می‌رود. مخاطبان می‌توانند این مجموعه ۵ قسمتی را از ساعت ۰۱:۳۰ با مداد روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوند. تهیه و تنظیم رادیویی این اثر نمایشی بر عهده اسماعیل عابدیان است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • باز هم هشدار به تهرانی ها | سیلابی شدن مسیل‌ ها و باد شدید در راه
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک