Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ محمد رضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: شامگاه چهاردهم آذرماه ماموران پلیس ۱۱۰ سیرجان طی تماس تلفنی شهروندان در جریان تخریب شیشه‌های یک دستگاه خودرو سواری پراید قرار گرفتند.

او افزود: گزارش‌های اولیه نشان از این داشت، افرادی ناشناس با در دست داشتن سلاح سرد، شیشه‌های یک دستگاه خودرو پراید را در خیابان ولیعصر سیرجان تخریب  و از محل فرار کرده اند، بنابراین شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات سیرجان در رصد‌های اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی موفق شدند هر ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد:در تحقیقات پلیس مشخص شد که در تاریخ چهاردهم آذرماه در محور کرمان - سیرجان بین راننده و سرنشینان دو دستگاه خودرو درگیری لفظی به وجود آمده که در پی این درگیری، یکی از طرف های این ماجرا در صدد انتقام جویی از طرف مقابل برآمده است و برای عملی کردن نقشه خود به محل کار طرف مقابل- که نمایشگاه اتومبیل بوده - مراجعه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عاملان این تخریب به محض رسیدن به محل مورد نظر و مواجهه با بسته بودن درب نمایشگاه اتومبیل، اقدام به تخریب شیشه‌های خودرو پراید پارک شده جلوی درب نمایشگاه کرده اند و بلافاصله از محل متواری شده اند در حالی که خودروی پراید متعلق به یکی دیگر از شهروندان بوده که نقشی در این ماجرا نداشته است.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به معرفی همه متهمان این ماجرا به مرجع قضایی افزود: پلیس با اقتدار تمام با هرگونه ایجاد ناامنی، رعب و وحشت در بین مردم و اعمال مجرمانه به شدت و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو که بی‌ام‌و M۴ Maloo نام دارد، دارای روکش ضد خش جدید با روکش آینه‌ای است. اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی این خودرو، بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است.

این تبدیل توسط DinMann تکمیل شد که مسلماً کار بسیار منظمی را انجام داده و با اقداماتی نظیر برش بخش عقبی سقف، جدا کردن کابین، اضافه کردن قسمت بار و قاب فلزی سفارشی و یک درب عقب کاربردی همراه شده است. کل این فرایند تبدیل شش هفته طول کشیده است.

به گزارش خبرآنلاین، قطعات فیبرکربنی روی سپرها و رکاب‌های جانبی دیده می‌شوند. به‌روزرسانی‌های دیگری مانند روکش موتور جدید و ادوات فیبرکربنی روی داشبورد به کار برده شده‌اند. بخشی از صندلی ردیف عقب هنوز در داخل کابین وجود دارد.

نشان Competition به این معنی است که موتور ۳.۰ لیتری شش‌سیلندر توئین توربو، ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک با کمک سیستم xDrive به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901911

دیگر خبرها

  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت