Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- از ساکت الهامی به عنوان نزدیک ترین گزینه به نیمکت تراکتور بعد از جدایی علیرضا منصوریان نام برده می شد.
به گزارش آریا، علیرضا منصوریان که پیش از شروع فصل 1400-1399 لیگ برتر به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شده بود، پس از گذشت پنج هفته به پایان حضورش در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیشین استقلال و ذوب‌آهن، فصل را با دو مساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران آغاز کرد و پس از آن یک شکست خانگی برابر سپاهان داشت، تیم مس را در رفسنجان شکست داد و دیروز هم به تساوی مقابل فولاد خوزستان رسید. کسب 6 امتیاز در 5 مسابقه ابتدایی لیگ بیستم موجب شد تا باشگاه تراکتور ظهر امروز جلسه‌ای پیرامون عملکرد کادر فنی این تیم برگزار و درباره ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم‌گیری کند که نتیجه این نشست، جدایی این سرمربی از تراکتور بود.
همکاری علیرضا منصوریان و تراکتور خیلی زود و پس از 5 هفته به پایان رسید. پس از جدایی علیرضا منصوریان، خبرهای دریافتی از تبریز حاکی از آن است که ساکت الهامی گزینه اول تبریزی ها برای نیمکت است و احتمالا او به این تیم بر می گردد. با این حال ساکت الهامی که پس از قهرمانی در جام حذفی به مدت 6 ماه محروم شده بود، نمی تواند روی نیمکت این تیم بنشیند و شاید سوالی که مطرح می شود این است که الهامی چگونه تیمش را هدایت می کند؟ قرار است الهامی در تمرینات شرکت کرده و تیم را تمرین دهد اما تا زمان برطرف شدن محرومیتش از روی سکوها تیمش را هدایت کند تا محرومیتش به پایان برسد و پس از آن روی نیمکت تیم تراکتور بنشیند. تکلیف کادر فنی جدید تراکتور به زودی مشخص می شود. از ساکت الهامی به عنوان نزدیک ترین گزینه به نیمکت تراکتور بعد از جدایی علیرضا منصوریان نام برده می شد. حالا از تبریز خبر آمده او با باشگاه سابق خود به توافق رسیده است.
علیرضا منصوریان درباره برکناری‌اش از باشگاه تراکتور گفت: از طریق سایت باشگاه متوجه شدم که من را کنار گذاشته‌اند. هیچ توافقی با من نشده است و صحبتی با من نه مالک کرده است و نه مدیران باشگاه.
علیرضا منصوریان افزود: بی‌اطلاع هستم. تیم من یک باخت، 3 مساوی و یک برد دارد و با تیم صدرنشین جدول 4 امتیاز اختلاف دارد و با تیم دوم جدول 2 امتیاز فاصله دارد. ساعاتی قبل سایت رسمی تراکتور از برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم به دلیل عدم تحقق اهداف تعیین شده هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
ساعتی پس از قطع همکاری تراکتور و منصوریان، شایعه شد سرمربی برکنار شده تبریزی ها تهدید به افشاگری کرده اما یکی از نزدیکان باشگاه تراکتور این شایعه را رد کرد. به گفته این شخص، باشگاه تراکتور بعد از بازی سوم تیم به این نتیجه رسید که با علیرضا منصوریان به اهدافی که طراحی شده نخواهد رسید ولی برای این که ایشان با ناکامی از تیم جدا نشود، فرصت مجددی داده شد که در پایان هفته پنجم هم تغییری در روند فنی تیم پیش نیامد. از این جا به بعد باشگاه تلاش کرد جدایی طرفین و پایان کار با این سرمربی دوستانه باشد، امروز هم فضای موجود، قطع همکاری توافقی بود و جایی برای موضع گیری های خصمانه باقی نمی ماند.
علیرضا منصوریان در سه بازی اول فقط دو امتیاز گرفت و در بازی های چهارم و پنجم با غلبه بر مس رفسنجان و توقف مقابل فولاد خوزستان 4 امتیاز به دست آورد اما باشگاه از روند و عملکرد فنی تیم راضی نبود.
این شخص تاکید کرد: البته فقط بحث فنی مطرح نبود. باشگاه دلایل موجه دیگری هم برای قطع همکاری با سرمربی تیم دارد اما حفظ شان و منزلت ایشان برای ما مهم تر است. به هرحال علیرضا منصوریان از سرمربیان جوان فوتبال ایران است و ما دوست نداریم به آینده مربیگری ایشان لطمه ای وارد شود. هیات مدیره مجموعه ای از اتفاقات را بررسی و تصمیم گیری کرد و به این نتیجه رسید که قطع همکاری به نفع طرفین است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تراکتور علیرضا منصوریان باشگاه تراکتور ساکت الهامی قطع همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مدیران باشگاه تراکتور تبریز همچنان در تلاش هستند تا بتوانند موانع حضور یحیی گل‌محمدی را در تیم‌شان برطرف کنند و از حضور سرمربی سابق پرسپولیس در قامت سکان‌دار جدید تیم‌شان بهره ببرند، اما با این وجود، فعلاً خبری از آغاز رسمی همکاری گل‌محمدی و تراکتور نیست. همین مسئله باعث شده تا دوران فعالیت حمید مطهری در نقش سرمربی موقت تداوم پیدا کند و او بعد از هدایت تراکتور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان، حالا باید سرخ‌پوشان تبریزی را در جدال حساس با استقلال هدایت کند.

مطهری که در جام حذفی تیمش عملکرد خوبی داشت و توانست در ضربات پنالتی به جمع ۸ تیم برتر برسد، به دنبال آن است تا بتواند شرایط تراکتور در جدول رده‌بندی را بهبود بخشد و بعد از ۴ بازی پیاپی بدون برد در لیگ برتر، سرخ‌پوشان تبریزی را به ۳ امتیاز ارزشمند جدال با استقلال برساند تا امید‌های تراکتوری‌ها برای کسب مقام سوم در فصل جاری بیش از پیش افزایش پیدا کند. البته که حمید مطهری در کسوت سرمربی، خاطرات خوشی از رویارویی با استقلال ندارد و به دنبال جبران گذشته تلخ خود برابر آبی‌پوشان پایتخت است.

اولین شکست مقابل استقلالِ هجومی ساپینتو

حمید مطهری فصل گذشته و در کسوت سرمربی نساجی مازندران، برای نخستین‌بار در قامت یک سرمربی مقابل استقلال قرار گرفت و در ورزشگاه آزادی، قرمزپوشان قائمشهری را برابر استقلالِ ساپینتو به میدان فرستاد. در یک نبرد جذاب و پرموقعیت، آبی‌پوشان پایتخت با نتیجه ۳ بر یک برابر نساجی به پیروزی رسیدند تا اولین شکست مطهری در قامت سرمربی برابر استقلال به‌ثبت برسد و این سرمربی جوان نتوانست برابر آبی‌ها امتیاز کسب کند.

باختی به قیمت یک جام

سرمربی جوان و سابق نساجی، دومین تجربه حضورش مقابل استقلال را در فینال سوپرجام فوتبال ایران به‌دست آورد؛ جایی‌که آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و این باخت باعث شد تا مازنی‌ها در مسیر رسیدن به دومین جام قهرمانی‌شان در فوتبال ایران ناکام بمانند و حمید مطهری بازهم در زمینه متوقف‌کردن استقلال ناکام بود تا دومین شکست در دومین رویارویی با استقلال در کسوت سرمربی در کارنامه او به‌ثبت برسد.

مطهری راه قهرمانی یحیی را هموار کرد!

نساجی و استقلال در فصل گذشته، در هفته بیست‌ویکم مسابقه برگشت خود را برگزار کردند که این مسابقه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در حالی حمید مطهری موفق به کسب اولین امتیاز خود در دوران سرمربیگری‌اش برابر استقلال شد که این تساوی، آبی‌ها را هم از کورس قهرمانی دور کرد و مسیر قهرمانی برای پرسپولیسِ گل‌محمدی هموارتر شد. حالا بعد از ۲ شکست و یک تساوی، حمید مطهری باید فردا برای چهارمین‌بار در نقش سرمربی مقابل استقلال قرار گیرد و باید دید ۴ هفته ناکامی پیاپی تراکتور در لیگ برتر توأمان با ۳ بازی ناکامی او برابر استقلال باهم به پایان می‌رسند و تراکتوری‌ها با دست پر از نبرد با استقلال بیرون خواهند آمد یا خیر.

منبع: فوتبال۳۶۰

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد