Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مهمترین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه A تیم‌های نارسینا و نامی‌نو مقابل هم قرار می‌گیرند.

آزاده زمان‌پور سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو درباره اینکه تیم شما شروع خوبی در لیگ نداشت اما به نظر می‌رسد شرایط بهتر شده، عنوان کرد: بر خلاف شرایط کرونا، تیم‌های شرکت کننده بسیار قدرتمند ظاهر شده و اسپانسرهای قوی کنار تیم بودند، به طوری که حتی برخی از تیم‌ها بازیکنان خارجی جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما شاهد مسابقات خوبی در لیگ برتر بسکتبال بودیم به ویژه در گروه A که با توجه به تیم قدرتمند بازی‌ها جذاب تر بود. استارت خوبی نداشتیم چرا که بعد از ۸ - ۹ ماه دوری از تمرین و مسابقه بچه‌ها جمع شدند و به هماهنگی نرسیده بودند. تمرینات را هم دیر شروع کردیم اما رفته رفته شرایط بهتر شد.

سرمربی نامی‌نو با اشاره به بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند، خاطرنشان کرد: ما توانستیم چند بازیکن از شهرهای مختلف جذب کنیم، در حال حاضر به انسجام تیمی رسیده‌ایم اما دو هفته اخیر بازیکنان آسیب دیده داشتیم. بازی با نارسینا برای ما بسیار سنگین است اما امیدوارم بسکتبال دوستان شاهد بازی جذاب باشند.

زمان‌پور که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا شما قصد دارید بازیکن خارجی جذب کند یا خیر گفت: صحبت‌هایی با باشگاه داشتیم اما هنوز نتوانسته‌ایم بازیکن مدنظرمان را که در تیم موثر واقع شود پیدا کنیم اما پیگیر این موضوع هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال بانوان نامی نو نارسینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ

به گزارش همشهری آنلاین 22 بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه،‌ امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

کد خبر 847612 برچسب‌ها ویژه ورزشی بسکتبال

دیگر خبرها

  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)