Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، رضا مصطفی‌لو صبح امروز در سی و دومین جلسه مقابله و مبارزه با کرونا شهرستان اظهار کرد: در راستای نظارت بر قیمت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی با همکاری اتاق اصناف شهرستان ۲۰ نفر از بسیجیان اصناف بکارگیری شدند.
وی تصریح کرد: در این نظارت انبارهای نگهداری موادغذایی و کالاهای اساسی در راستای افزایش قیمت و یا احتکار نیز رصد و شناسایی می‌شوند تا در اسرع وقت کشف و ضبط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده سپاه شهرستان گالیکش با اشاره به اجرای «طرح محله‌محور شهید سلیمانی» خاطرنشان کرد: پنح کمیته در راستای اجرای این طرح در شهرستان تشکیل شده و در سطح روستاها ۷۲ تیم و در شهر گالیکش ۹ منطقه و شهر صادق‌آباد سه منطقه به صورت محوری در حال انجام این طرح هستند.
وی با اشاره به نظارت خوب تیم نظارتی این طرح بیان کرد: با برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای تیم‌های نظارتی حمایتی و مراقبتی خوشبختانه با همکاری تیم نظارت توانستیم از تجمعات گسترده در قالب برگزاری چندین مراسمات عزا و عروسی در روستاها جلوگیری کنیم.
مصطفی‌لو گفت: برخی از بسیجیان شهرستان با مراجعه به  افراد بیمار، مسن و افراد در معرض خطر خدمات خود را در منازل آنها ارائه می‌دهند.

* توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک و ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در گالیکش
وی بیان کرد: در راستای طرح عملیاتی «محله‌محور شهید سردار سلیمانی» از اواخر آبان ماه تاکنون بیش از ۱۰ هزار ماسک و یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در حوزه شهرستان به صورت رایگان توزیع شده است.
طرح محله‌محور شهید سلیمانی با حضور یک‌هزار نفر در گالیکش در حال اجرا است
فرماندار شهرستان گالیکش نیز در این جلسه اظهار کرد: این طرح از اواخر آبان ماه آغاز شده و تاکنون یک‌هزار نفر از کادر درمان، بسیجیان و دیگر افراد در دستگاه‌های مختلف در این طرح به مردم خدمت ارائه می‌دهند.
وی با ابراز نگرانی از ایجاد صف‌های طولانی در توزیع کالاهای اساسی در استان و شهرستان در شیوع و انتقال بیماری کرونا تصریح کرد: باید راهکاری ارائه شود تا مردم در یک برنامه‌ریزی کارآمد بتوانند کالاهای اساسی خود را  بدون ایجاد صف طولانی دریافت کنند.

* در حال حاضر کمبود مرغ مصرفی گالیکش را از شهرهای اطراف تامین کنیم
علی‌اصغر میرزایی با بیان اینکه ظرفیت مرغ مصرفی شهرستان سه تن در روز است، گفت: ظرفیت مرغ مصرفی شهرستان سه تن در روز است ولی در حال حاضر دو تن در روز توزیع می‌شود که این کمبود به خاطر وجود ۱۳ واحد مرغداری بوده و تلاش داریم تا مجوز احداث واحد مرغداری بیشتری را در شهرستان اخذ کنیم و از طرف دیگر در حال حاضر کمبود مرغ مصرفی را از شهرهای اطراف تامین کنیم.
وی با اشاره به مهاجرت پرندگان در این فصل به اطراف جنگل «لوه» و «جنگل گلستان» خاطرنشان کرد: همه ساله در این فصل گونه‌های مختلف پرندگان به جنگل «لوه» و گلستان از اروپا و سیبری مهاجرت می‌کنند که با شیوع آنفلوآنزا حاد پرندگان در کشور در دو سال اخیر در راستای سلامتی مردم و جلوگیری از انتقال این بیماری پروانه صادر نشده است.
فرماندار شهرستان گالیکش بیان کرد: در همین راستا امسال ۱۰ شکارچی غیرمجاز در حوزه شهرستان توسط محیط‌بانان دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.
وی با تاکید بر ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در دستگاه‌های اجرایی که تردد ارباب رجوع در آن زیاد است، گفت: به منظوری جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری کرونا در جلسه گذشته مصوب شد تا دستگاه‌های اجرایی که تردد ارباب رجوع در آنها زیاد است خدمات به صورت الکترونیکی و حتی‌الامکان از راه دور انجام شود.
* ۲۶ خدمت کمیته امداد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود
رئیس کمیته امداد شهرستان گالیکش گفت: در راستای اجرای طرح «محله‌مخور شهید سلیمانی» و به منظور جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری ۲۶ خدمت این نهاد انقلابی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.
علیرضا کریمیان تصریح کرد: بیشتر خدمات کمیته امداد مانند سبد کالا، لوازم گرمایشی و سرمایشی و دیگر ملزومات مددجویان که باید به صورت حضوری انجام شود در اختیار مراکز نیکوکاری تحت پوشش کمیته امداد که در محلات مستقر بوده انجام می‌شود تا از تجمع مردم در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیماران سردار سلیمانی بسیجیان گالیکش طرح شهید سلیمانی فرماندار گالیکش فرمانده سپاه گالیکش علی اصغر میرزایی شهرستان گالیکش کمیته امداد مرغ مصرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود