Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار و ۲۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش بیش از ۷۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود دو هزار و ۵۲۰میلیارد تومان می‌رسد.         

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «چخزر»، «خودکفا» و «شکبیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۲۳۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فوکا»، «گشان» و «فاهواز »در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود هزار و ۹۰میلیارد تومان (۳۳درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۵۵میلیارد تومان (۸۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین  (چخزر) به ۴۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از ۳۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۲۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۱۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶درصد از چهار هزار و ۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۱۸۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۶درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۸هزار و ۱۹۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر،  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد «بوعلی»، ۱۹آذرماه عرضه خواهد شد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ با منفی شدن شاخص کل، حقیقی‌ها گریختند نحوه اخذ کارت اعتباری سهام عدالت ارزش سهام عدالت من (۱۷ آذرماه) نمای پایانی بورس امروز/ بازار از پس مثبت نگه داشتن شاخص برنیامد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چخزر بورس فرابورس خرید و فروش سهام صنعت فولاد بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فولاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2h

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آینده بورس در چند پرده