Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط کشور و ضرورت آمادگی واحد‌های متولی در آذربایجان‌غربی به ویژه در بحث مدیریت ریسک سیل افزود: پیش‌بینی‌های سریع و دقیق با توجه به وقوع سیل‌های خسارت بار در نقاط مختلف کشور و احتمال تکرار در این استان ضرورتی مهم و حیاتی است و سازمان هواشناسی در این زمینه مسوولیت خطیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لایروبی رودخانه‌ها به ویژه رودخانه‌های پرخطر، هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی در شهر‌ها باید در دستور کار مسوولان آب منطقه‌ای و شهرداری‌ها قرار بگیرد تا در صورت وقوع سیلاب و آبگرفتگی‌های احتمالی بتوان با کمترین خسارت بر آن فائق آمد.

استاندار آذربایجان غربی بسیج تمامی امکانات شهرستانی، رصد و پایش امکانات و ظرفیت‌ها و ایجاد هم افزایی برای موقع بحران و برگزاری جلسات مدیریت پاسخ در عملیات را از جمله وظایف مهم فرمانداران بیان کرد.

او  افزود: فرمانداران موظف هستند با استفاده از تمام ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی و مشارکت عمومی نسبت به تقویت آمادگی‌ها اقدام کنند و در صورت کوتاهی و سهل انگاری با خاطیان به طور قطع برخورد می‌شود.

شهریاری اضافه کرد: به موازات تقویت آمادگی‌ها باید با استفاده از توانمندی سازمان‌های مردم نهاد و هلال احمر نسبت به آگاهسازی ساکنان روستایی و افرادی که در مناطق پرخطر زندگی می‌کنند، اقدام کرد.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی سیلاب و آبگرفتگی بارش باران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند