Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بازی پاری سن ژرمن و باشاک شهیر به دلیل بی احترامی داور چهارم به کادرفنی باشاک شهیر متوقف شد!
به گزارش آریا، در جریان دیدار تیم های پاری سن ژرمن و باشاک شهیر، در حالی که مربی تیم باشاک شهیر توسط داور اخراج شده بود، ادعا می شود که داور چهارم بازی به او توهین نژادپرستانه کرده و به همین دلیل بازی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبا با، مهاجم باشاک شهیر بازیکنان این تیم را راضی کرد تا به رختکن بروند و بازیکنان پاری سن ژرمن نیز در ادامه زمین را ترک کردند. با اینکه قرار بود بازی از ساعت 00:30 به وقت تهران ادامه پیدا کند، اما به دلیل اینکه داور چهارم از بازی اخراج نشد و به اتاق VAR رفت، تیم باشاک شهیر این موضوع را قبول نمی کند و حاضر به ادامه بازی نیست.
هفته آخر رقابت های لیگ قهرمانان با رقم خوردن اتفاقات عجیبی در حال پیگیری است و حالا جنجال ها در پایتخت فرانسه و در خانه پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. در دقیقه 20 بازی بود که پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است. کمک داور بازی در همهمه اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین انجامید.
در نهایت دیدار پاری‌سن ژرمن و باشاک شهیر به دلیل توهین نژاد پرستانه داور چهارم به کمک مربی باشاک شهیر لغو شد و بازیکنان باشاک شهیر که حاضر به بازی نبودند به رختکن رفتند. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم گزارش داد که داور چهارم مربی باشاک شهیر را "مرد سیاهپوست" خطاب کرده که این باعث عصبانیت اعضای این باشگاه و ترک زمین شده است.
جالب اینجاست این توهین باعث عصبانیت بازیکنان پاری سن ژرمن هم شده و آنها نیز به حمایت از تیم حریف زمین را ترک کرده اند که این واکنش به شدت در بین کاربران توئیتر مورد ستایش قرار گرفته است. در ادامه برخی منابع خبر دادند یوفا به دو تیم پاری سن ژرمن و باشاکشهیر گفته داور چهارم به اتاق VAR منتقل خواهد شد و بازی از سر گرفته می شود. اما در نهایت یوفا اعلام کرد دیدار پاری سن ژرمن و باشاکشهیر از ساعت 21:25 دقیقه امشب پیگیری خواهد شد.
ادامه دیدار پاری سن ژرمن و باشاک شهیر به چهارشنبه شب موکول شد. با اعلام یوفا، ادامه دیدار پاری سن ژرمن و باشاک شهیر چهارشنبه از ساعت 21:25 به وقت تهران برگزار خواهد شد. این بازی از دقیقه 24 به دلیل توهین نژادپرستانه داور چهارم به مربی باشاک شهیر متوقف شد و به دلیل عدم اخراج داور چهارم از بازی، اعضای تیم باشاک شهیر حاضر به ادامه بازی نشدند. لازم به ذکر است که با توجه به نتیجه دیدار لایپزیش و منچستریونایتد، صعود پاری سن ژرمن به مرحله بعد قطعی شده است.
بازیکنان پاری سن ژرمن که از ساعت 21:25 باید به مصاف حریف ترکیه ای بروند، به حمایت از مربی این تیم در مقابل توهین نژاد پرستانه پرداختند. به نقل از گل، پرسنل کیمپمبه، مدافع تیم پاری سن ژرمن در واکنش به اتفاقات این بازی و اظهارات داور چهارم گفت:
چی؟ چی؟ آیا او جدی بود؟ حق با ما بود، درست پیش رفتیم. نه به نژاد پرستی.
کیلیان ام باپه، دیگر ستاره تیم پاری سن ژرمن هم در واکنش به این ماجرا گفت:
نه به نژاد پرستی. آقای وبو ما کنار شما هستیم.
این بازی از دقیقه `14 و با نتیجه 0-0 مجدداً پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازی پاری سن ژرمن باشاک شهیر پاری سن ژرمن و باشاک شهیر دیدار پاری سن ژرمن و باشاک مربی باشاک شهیر داور چهارم توهین نژاد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین