Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از جمع آوری مستمر معتادین متجاهر خبر داد، گفت: با ساخت و راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ استان مشکلات جمع آوری، نگهداری و سالم سازی معتادین کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نورمحمد فردی اظهار کرد: یکی از استان های فاقد مرکز ماده 16 البرز است که خوشبختانه با حمایت استاندار زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع در ماهدشت به این امر اختصاص داده شده است و دیوار و و خاکریزی ان نیز به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرفی برای شروع عملیات اولیه ساختمان با هدف راه اندازی مبلغ 5 میلیارد ریال اختصاص داده شده است و سوله آن به مساحت 500 متر مربع در حال ساخت می باشد و تقریبا کارآن رو به اتمام است .

فردی گفت: از سوی دیگر تا راه اندازی اردوگاه ماده 16 به منظور جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با هماهنگی شورای مواد مخدر استان تعداد 13 مرکز ماده پانزده استان به صورت موقت برای بیماران ماده 16 اختصاص داده شده است که به طور مستمر و با هماهنگی دستگاه قضائی توسط نیروی انتظامی معتادین متجاهر جمع اوری و مدت 14 روز در این مراکز قرنطینه می شوند و بعد از مدت قرنطینه بر اساس روال دوره های طی شده حداقل به مدت 6 ماه از انها نگهداری می شود و در این خصوص مبلغ حدود پانزده میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

معاون استاندار گفت: در هر صورت استان البرز دارای 94 مرکز ماده 15 می باشد که از این تعداد 5 مرکز ویژه بانوان استان است که یک مرکز آن اخیرا به علت تخلف پلمپ شده است.

وی افزود: از اوایل مهرماه تا کنون تعداد 520 نفر معتادین متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز مربوطه شده اند.

معاون استانداردر پایان گفت:  آموزش، پیشگیری، درمان و مهمتر از همه خانواده و اراده شخصی معتاد نقش به سزایی در سلامت افراد می توانند داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری البرز معاون استاندار البرز جمع آوری معتادین متجاهر معتادین متجاهر داده شده جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران