Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:21:43 GMT

اسرائیل نباید به هیچ کشوری تجاوز کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۲۴۷۷

اسرائیل نباید به هیچ کشوری تجاوز کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «آناتولی ویکتوروف» سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی، در مصاحبه با روزنامه‌های اسرائیلی جروزالیم پست و معاریو، ضمن اعلام اینکه رژیم صهیونیستی نباید به کشورهای مستقلی که عضو سازمان ملل هستند تجاوز کند، با اشاره به حملات هوایی متعدد رژیم صهیونیستی به سوریه، اظهار داشت: این اسرائیل است که به حزب‌الله حمله می‌کند در حالی که حزب‌الله حمله‌ای به اسرائیل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: ریشه بی‌ثباتی خاورمیانه را نه در اقدامات ایران، بلکه باید در عدم پایبندی اسرائیل به قطعنامه‌های سازمان ملل متحد، نزاع اسرائیلی- عربی و عدم درک متقابل کشورها جست‌وجو کرد.

سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی در این مصاحبه، وجود هماهنگی پیشاپیش میان مسکو و تل‌آویو، قبل از هر حمله هوایی اسرائیل به سوریه را رد کرد و گفت: برخی هماهنگی‌ها تنها برای حفظ جان نیروهای روسی در سوریه بوده است.

سفیر روسیه در این مصاحبه گفت: اسرائیل نباید به خاک و حریم هیچ کشور مستقلی که حاکمیت دارد و عضو سازمان ملل است، حمله کند.

برجام

سفیر روسیه در تل‌آویو در مورد برجام نیز گفت: بازگشت دولت آمریکا به برجام همه چیز را ساده‌تر کرده و موجب کاهش نگرانی های می شود. اجازه دادن به ایرانیان برای داشتن یک برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز و اجازه دادن به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، می‌تواند به این موضوع کمک کند.

وی گفت: اگر نظر مرا بخواهید، این ایران نبود که گام نخست در نقض توافق را برداشت، این همکاران آمریکایی ما بودند که متاسفانه از آن خارج شدند.

سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی با اشاره به برخی سخنان جو بایدن و مقامات انتخابی او در مورد برجام و راه احیای آن گفت: ممکن است برخی از مفاد این توافق اصلاح شود، اما چنین خواسته‌ای، باید موضوع مذاکره با طرف‌های ذی‌نفع، یعنی مقامات ایران باشد.

کد خبر 5091476 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران روسیه رژیم صهیونیستی اسرائیل برجام ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی فلسطین جو بایدن ایران لبنان ترکیه ونزوئلا سوریه کویت دونالد ترامپ امارات متحده عربی سفیر روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم دقایقی قبل یک ویدئو مربوط به لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح منتشر کرد.

پیشتر نیز شبکه الجزیره گزارش داده بود که نظامیان صهیونیست به گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه حمله کرده اند.

در همین خصوص «وائل ابوعمر» مسئول رسانه‌ای گذرگاه رفح در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: رفت و آمد مسافران در گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق این گذرگاه به نوار غزه کاملاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: این روند بعد از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح متوقف شده است.

شب گذشته منابع عبری از تأیید مرحله اول حمله رژیم صهیونیستی علیه رفح از سوی کابینه جنگی این رژیم خبر دادند.

کد خبر 6098953

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل علیه رفح
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل به رفح
  • روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است
  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح