Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به باز بودن همه محورهای استان اصفهان، گفت: در برخی محورهای استان وضعیت مه گرفتگی بیشتر است و رانندگان ملزم به رعایت دستورات ایمنی هستند.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وضعیت جاده‌ها و محورهای استان به حالت مه آلودگی است و کاهش محدودیت دید برای رانندگان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وضعیت مه‌آلودگی در برخی محورها بیشتر است، افزود: با توجه به کاهش محدوده دید در محورهای استان رانندگان باید با سرعت مطمئنه و احتیاط لازم رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به باز بودن همه محورهای استان تصریح کرد: مشکل خاصی در محورهای استان نیست و هیچ حادثه‌ای هم تاکنون گزارش نشده است.

وی در توصیه به رانندگان گفت: سفرهای غیرضروری را به حداقل برسانند و کمتر سفر کنند همچنین رعایت همه مقررات رانندگی مدنظرشان باشد.

کد خبر 460408

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان تردد روان مه آلودگی توصیه های ایمنی هشدار پلیس سرهنگ پورقیصری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محورهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است