Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تاکید بر اینکه انتظار ما از رسانه‌ها امانت داری و کم کردن شائبه‌ها است گفت: رسانه برای این به وجود نیامده که ابهام در جامعه ایجاد کند تا تعداد بازدید کننده‌ها و تیراژ خود را بالا ببرد. - اخبار استانها -

محمد قاسمی در دیدار با اعضای دفتر تسنیم در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: انتظار ما از رسانه‌ها امانت داری و کم کردن شائبه‌ها است، رسانه برای این به وجود نیامده که ابهام در جامعه ایجاد کند تا تعداد بازدید کننده‌ها و تیراژ خود را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه پویا مشکلات اجتماعی را نخست با دقت شناسایی کرده سپس موضوع را به متولیان امر ارائه می‌دهد و در نهایت راهکاری برای حل مسئله اجتماعی پیدا می‌کند سپس در جاهایی که کار خوبی انجام شده در راستای امر به معروف و تشویق دیگران آن را برجسته می‌کند همچنین در جایی که کار منفی صورت گرفته با حفظ محدودیت‌ها مشکل را گوشزد می‌‌کند تا بتواند به عنوان چشم بینای جامعه عمل کند.

قاسمی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید اطلاعات را دقیق و شفاف ارائه کنند تا از ظرفیت‌های موجود برای رفع معضلات مردم استفاده شود، تصریح کرد: اکنون مردم در این شرایط سخت اقتصادی که دشمنان بر کشور ما تحمیل کرده‌اند، پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و ما نیز وظیفه برطرف کردن مشکلات مردم را بر عهده داریم.

رسانه‌ای که در حوزه قضائی وارد می‌شود باید چارچوب‌ها را در نظر بگیرد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اینکه کار قضائی فنی و پیچیده است خاطرنشان کرد: در مورد پرونده یک شخص پیش داوری و قضاوت یک طرفه نمی‌توان کرد به همین سبب انتشار اخبار حوزه قضائی دقت بسیار زیادی می‌‌طلبد و بخشی از اطلاع رسانی تشکیلات قضائی متمرکز از طریق سخنگوی قوه انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری قزوین: تحولات شگرفی ‌برای کاهش جمعیت مددجویان اتفاق افتاد‌بازدید رئیس‌کل و معاونان دادگستری قم از پروژه‌های شهری+تصاویردادگستری همدان از مردم برای عضویت درستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دعوت کرد

قاسمی عنوان کرد: در روند قضائی و پرونده‌ای محدودیت‌های خاصی وجود دارد و آرا و تصمیمات باید نخست قطعی شود زیرا امکان دارد تصمیمات گرفته شده در دادسرا در دادگاه بدوی و تجدید نظر تا نهایی شدن رای تغییر کنند و در نهایت طبق دستورالعمل رسانه دستگاه قضائی رای اعلام می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ای که در حوزه قضائی وارد می‌شود حتما باید چارچوب‌ها و محدودیت‌ها را در نظر بگیرد و با آن‌ها آشنا باشد این در حالی است که فلسفه کاری دستگاه قضا جوری است که قطعا نمی‌شود همه مردم را راضی نگه داشت و این مولفه نیز یکی دیگر از محدودیت‌های موجود در حوزه قضائی است که باید بدان توجه کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه قضائی محدودیت ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین