Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@05:26:37 GMT

انتقال حسینی در نیم فصل به استقلال یا پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۲۸۸۹

انتقال حسینی در نیم فصل به استقلال یا پرسپولیس؟

سیدمجید حسینی ملی پوش ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه که در فصل گذشته چندین پیشنهاد بزرگ از آلمان و ایتالیا داشت، اما با اعداد نجومی باشگاه ترک نتوانست به تیم جدیدی منتقل شود، در فصل جاری نتوانسته با عملکرد خود نظر کادرفنی این تیم را جلب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا کار به جایی کشیده که باشگاه ترابزون از حسینی و گاستون کمپی درخواست کرده است تا به زودی فکری به حال خود کرده و تیم جدیدی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق انتظار حسینی و کمپی ژانویه با باز شدن پنجره نقل و انتقالات اروپایی از ترابزون جدا خواهند شد. به نظر می رسد حسینی بعد از رد مشتریان اروپایی اش در اوج درخشش در خط دفاع ترابزون، دیگر انگیزه سابق را در این تیم ندارد.

به طور حتم حسینی در میان تیم های ایرانی لیگ بیستم مشتریان زیادی دارد اما ارقام دریافتی این بازیکن فاصله نجومی با قراردادهای ایران دارد و مشتریان داخلی حسینی باید قلک خود را بشکنند. در حال حاضر هم استقلال نیازمند بازگرداندن این ملی پوش افول کرده است و هم تیمهای نظیر پرسپولیس، تراکتور و سپاهان گزینه های دیگر وی خواهند بود.

بعید است در شرایط فعلی حسینی مشتری خوبی از تیمهای سطح بالای اروپا داشته باشد. احتمالا تیمهای بلژیک، یونان و یا حتی تیمهای عربی نیز برای جذب او وارد گود خواهند شد.

حسینی توسط کادر فنی ترابزون در این فصل بسیار کم به کار گرفته شد. پیش از آغاز سوپر لیگ ترکیه مدافع ایرانی ترابزون با پیشنهاد‌های خوبی از لیگ سری آ ایتالیا و بوندسلیگای آلمان مواجه شده بود که ترابزون اجازه خروج حسینی را صادر نکرد. برخی می گویند رابطه این بازیکن ایرانی با مدیران ترابزون به سوی لجبازی پیشض رفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها علی اصغر زارعی روح الله زم سیدمجید حسینی ترابزون اسپور نقل و انتقالات لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها علی اصغر زارعی روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس

بازی‌های باقیمانده استقلال

27. فولاد خوزستان.  خانگی

28. نساجی قائمشهر. خارج از خانه

29. گل گهر . خانگی

30. پیکان . خارج از خانه 

 

بازی‌های باقیمانده پرسپولیس

27. هوادار . خارج از خانه 

28. استقلال خوزستان . خانگی

29. شمس آذر . خارج از خانه 

30. مس رفسنجان . خانگی 

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی