Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری صبح امروز در دیدار تعدادی از اهالی روستای مجره خلخال اظهار کرد: در ۳۱ روستای شهرستان خلخال مشکل آب شرب مطالبه مردمی است و انتظار ما از مسؤولان شهرستان در حوزه آب و فاضلاب عمل به هنگام و رفع این مشکلات است.

وی راه و آب را از اولویت‌های پیگیری خود برای مردم خلخال و کوثر عنوان کرد و افزود: مباحث کشاورزی، گردشگری و صنعت نیز علاوه بر راه و آب پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه مشکلات نهاده‌های دامی، نیازمند جدیت مسؤولان استان اردبیل در تامین این نهاده‌ها برای بهره‌برداران دامداری شهرستان خلخال هستیم.

نظری با اشاره به مشکل طرح هادی، روشنایی معابر، کمبود نیروی انسانی بهورز در خانه بهداشت، بحث آنتن‌دهی و افزایش محدوده روستای مجره، بیان کرد: قرار است طی هماهنگی در آینده‌ای نزدیک، با حضور مدیران کل ادارات استان اردبیل مشکلات برای حل سریع پیگیری شود.

کوتاهی در خدمت به مردم از مسؤولان پذیرفته نیست

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای ۶۹ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی شهرستان خلخال مجوز لازم اخذ شده که با مساعد شدن هوا، ادامه آسفالت در راه‌های روستایی انجام خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کوتاهی در خدمت به مردم از مسؤولان پذیرفته نیست، گفت: تاکنون ۷۶ فقره دیدار با وزرا و معاونین وزرا در جهت حل مشکلات شهرستان خلخال و کوثر انجام شده است.

مطالعات مرمت ۲ قلعه تاریخی روستای شال انجام می‌شود

نظری در دیدار تعدادی از اهالی روستای شال خلخال نیز اظهار کرد: روستای شال یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان خلخال بوده و بحث داروخانه و تجهیز خانه بهداشت این روستا در اولویت است.

وی به وجود بیش از ۳ قلعه تاریخی در روستای شال اشاره کرد و افزود: یکی از این قلعه‌ها به همت میراث فرهنگی و مردم احیا شده و ۲ قلعه تاریخی دیگر که دارای پیشینه کهن فرهنگی و تاریخی هستند، در دست مطالعه برای مرمت قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیاز برای ساخت ساز از سوی اهالی جز مطالبات اهالی شال بوده و لازم است بنیاد مسکن ورود سریعی داشته باشد.

تسهیلات اشتغال‌زایی برای روستاییان خلخال فراهم شده است

نظری بر بازنگری طرح جامع روستا تاکید کرد و گفت: بیش از ۴۱ روستای شهرستان نیازمند بازنگری است که مکاتبات آن انجام شده و در دست بررسی و مطالعه است.

وی با اشاره به این‌که از محل اعتبارات اشتغال‌زایی در روستاها تسهیلات لازم برای روستاییان شهرستان خلخال فراهم شده است، ادامه داد: این تسهیلات در قالب وام‌های کم‌بهره جهت راه‌اندازی واحدهای گلخانه کوچک و واحدهای تولیدی دیگر، با مراجعه به دستگاه‌های ذی‌ربط قابل دریافت است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از هماهنگی‌های انجام شده با شرکت توزیع برق استان اردبیل برای ترمیم روشنایی معابر کل روستاهای شهرستان خلخال خبر داد و گفت: تکمیل سدهای معیشتی نیمه‌تمام و مطالعه شده در اولویت کاری است که یکی از نیازهای امروز آبادانی در روستاها این سدها هستند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: خلخال کوثر گیوی آب شهرستان خلخال روستای شال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود