Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:05:41 GMT

ارزش افزوده 350 پرونده مالیاتی به البرز واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۳۲۲۵

ارزش افزوده 350 پرونده مالیاتی به البرز واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان، در مجلس شورای اسلامی در نشست با مسؤولان و معتمدین چهارباغ با اشاره به ارتقای بخش چهار باغ به شهرستان، گفت: باید  زیر ساخت‌های کافی برای شهرستان چهارباغ فراهم شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به اینکه یکی از این زیر ساخت‌ها استقرار ادارات و توسعه خدمات رفاهی برای مردم است، ادامه داد: چنانچه دیدیم  طالقان در سال 91 تبدیل به شهرستان شد اما دستگاه‌های اجرایی آن اختیاراتی را برای اداره آن را ندارند و این موضوع یکی از دغدغه‌های مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حدادی در ادامه به گرفتن ارزش افزوده ۳۵۰ پرونده مالیاتی برای البرز با موافقت وزیر اقتصاد و دارایی اشاره کرد و افزود: باید بسیاری از عقب ماندگی‌ها در حوزه‌های کشاورزی و تولید جبران کرد.

وی گفت: در ارتباط با فاضلاب شهری ملک آباد و نظرآباد جلسه ای با وزیر نیرو و مدیر کل آبفای البرز داشتیم و اعلام آمادگی برای همکاری در این زمینه شده است. 

حدادی بیان کرد: همچنین درخواست‌های لازم برای اعتبارات تملک دارائی شهرستان چهار باغ شده است.

عوارض خودروها در تعویض پلاک قزلحصار حق شهرداری چهار باغ است

نماینده مردم در ادامه به اخذ عوارض در مرکز تعویض پلاک قزل حصار اشاره کرد و گفت : یکی از مواردی که قابل پیگیری است عواید عوارض مرکز تعویض پلاک است که توسط شهرداری کرج دریافت میشود در حالی که شهرداری چهارباغ مستحق دریافت این عوارض است واین درآمد می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم شهرستان چهارباغ را حل کند. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید نقش چهارباغ را در تولیدات مشخص کرد و سرانه های آموزش و ورزشی نیز برای آن تعریف شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ارزش افزوده وزیر اقتصاد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد