Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خضری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۸۰۰ دانش‌آموز مهابادی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۷۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت، متقاضی دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی هستند.

وی اظهار داشت: هر اندازه که خیّران بتوانند برای خرید تجهیزات موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند، کمیته امداد نیز به همان میزان در راستای کمک به خرید این وسایل کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: از ابتدای شروع سال تحصیلی جدید تاکنون نیز ۵۵۰ بسته لوازم‌تحریر به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شده است.

وی در خصوص ارایه خدمات به دانشجویان نیز عنوان کرد: امسال ۵۵ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد هم در قالب پرداخت شهریه و هم واریز وجه نقد به حساب آنان به عنوان کمک هزینه تحصیلی حمایت شده‌اند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد همچنان کمک‌های مردم را در زمینه تامین تبلت جمع‌آوری می‌کند تا به باقی‌مانده دانش‌آموزان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند اهدا کند.

پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی دانش آموزان مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی دانش آموزان اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند

دو کلیه و کبد جوان ارومیه‌ای که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، فرهنگ اهدا عضو سنت حسنه‌ای است که هم برای بیماران با شرایط مرگ مغزی به عنوان باقیات صالحات محسوب شده و هم باعث نجات بیمارانی می‌شود که در صف انتظار برای مرگ بر اثر نرسیدن عضو هستند.

طبق آیه شریفه قرآن هرکسی جانی را نجات دهد انگار کل جامعه و انسان‌ها را نجات داده و این می‌تواند نصب‌العین برای همه ما در خصوص ضرورت فرهنگ‌سازی برای اهدا عضو و نجات جان انسان‌ها باشد.

در جدیدترین مورد از اهدا عضو، اعضا بیمار مرگ مغزی اهل ارومیه با ایثارگری و اجازه خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

در این راستا دو کلیه و کبد جان‌بخش شادروان امیر محمودی موجب نجات جان سه بیمار نیازمند پیوند شد.

جان‌بخش امیر محمودی متولد سیزدهم خرداد ۱۳۷۷ بود که در شهر کرج دچار مرگ مغزی شده و والدین وی اجازه اهدا اعضایش را دادند.

آن مرحوم امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فاز دوم قطعه ۴۹ باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

کد خبر 750394

دیگر خبرها

  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • شستن دست با تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم