Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آذر ولی زاده معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه نجات قره‌سو و راوند ۲ رودخانه مرده استان بدون تامین اعتبار قابل انجام نیست، گفت : تقاضا داریم صدای محیط زیست و سلامت زیست‌مندان به نمایندگان مردم این استان برسد و برای تکمیل تصفیه خانه کرمانشاه در جهت نجات قره سو و لایروبی رودخانه راوند در اسلام آباد غرب اعتبار لازم تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : اگر در بودجه ۱۴۰۰ این امر مغفول بماند یکسال مهم را در جهت نجات این ۲ رودخانه مرده از دست داده ایم.

او افزود: این تنها درخواست ما نیست خواست آحاد مردم است. صدای قره‌سو و راوند باید در مجلس توسط نمایندگان شنیده شود و در جهت تامین اعتبارات لازم تمام تلاش‌ها صورت گیرد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه افزود: رودخانه راوند در اسلام آبادغرب متاسفانه سالهاست لایروبی نشده است. یک دوره‌ای جهت بهسازی آن مسئولان وقت آمدند و کف رودخانه را در بخش‌هایی سنگ چینی کردند که متاسفانه کار خوب انجام نشده و مجددا گیاهان مختلف از کف رودخانه خارج شدند.

ولی زاده ادامه داد: از طرفی قدرت خودپالایی را هم از رودخانه گرفتند و عملا الان با وضعیت پیش آمده حیات از این رودخانه سلب شده و باید هرچه زودتر در این راستا اقدامات انجام شود.

او گفت: از طرفی با توجه به اینکه در رودخانه قره سو فاضلاب انسانی کرمانشاه تزریق می‌شود باید هرچه سریعتر مدول‌های تکمیلی تصفیه خانه به مدار اجرا دربیاد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری زیست محیطی قره سو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم

کودکی در سیلاب رودخانه پشترود بم گرفتار شد و مردم برای نجات او با هوشیاری اقدام می‌کنند.

دریافت 808 KB

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲