Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال یک‌شنبه ۱۶ آذر ماه با بازی دو نماینده اصفهان برگزار شد، که طلایی‌پوشان سپاهان با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خوردند، ذوب‌آهن نیز در ادامه نتایج ضعیف خود مقابل شهرخودرو با نتیجه ۲ بر صفر بازنده زمین مسابقه را ترک کرد.

بر اساس آمار متریکا طلایی‌پوشان برعکس نتیجه بازی، مالکیت توپ را در اختیار داشتند و توانستند در طول بازی ۵۸ درصد مالکیت توپ را به خود اختصاص دهند، ۸۲ درصد از ۵۶۲ پاس سپاهانی‌ها در این بازی صحیح بوده است که این آمار نشان دهنده مالکیت خوب شاگردان نوید‌کیا در این بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سپاهان ۱۶ شوت به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان داشته است که ۵ ضربه آن‌ها در چارچوب بوده و تنها یک شوت وارد دروازه تیم نفت شده است؛ ساسان حسینی از نفت مسجدسلیمان با ۵ شوت و یک گل نمره ۷.۹۲ را از سوی متریکا به خود اختصاص داد و بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

نکته منفی برای سپاهان در فصل جاری لیگ برتر ضعف در خط دفاعی است که سبب از دست رفتن امتیازات شده است؛ سپاهان در ۵ دیداری که انجام داده است ۷ گل خورده و بعد از ماشین‌سازی، بدترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کرده است؛ طلایی‌پوشان تنها در ۲ دیدار موفق به بسته نگه‌‌داشتن دروازه خود شدند.

تیم ذوب‌آهن در این دیدار توانست ۴۳ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و در طول بازی ۷۵ درصد از ۳۶۱ پاس این تیم صحیح اعلام شد که در این بخش تیم شهرخودرو عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته بود.

همچنین سبز پوشان ۱۴ شوت به سمت دروازه شهرخودرو زدند که ۵ ضربه آن‌ها در چارچوب بود؛ امین قاسمی‌نژاد از شهرخودرو با زدن ۳ شوت و ۲ گل با نمره ۸.۰۷ از متریکا بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

شاگردان رحمان رضایی بعد از گذشت ۵ هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز طعم شیرین پیروزی را نچشیده‌‌اند؛ اتفاقی که سال گذشته برای ذوب‌آهن بعد از ۹ هفته افتاد و این تیم موفق شد شاهین‌بوشهر را ببرد؛ رحمان رضایی اگر می‌خواهد سرنوشت منصوریان در فصل قبل را پیدا نکند باید زودتر به فکر سر و سامان دادن به تیم خود باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان ذوب آهن لیگ برتر فوتبال آمار ورزش اصفهان لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد