Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران روز چهارشنبه پس از ورود به خوزستان مورد استقبال جمعی از فرماندهان سپاه استان و مسئولان قرار گرفت.

سردار سلامی به منظور رسیدگی به مشکلات مردم بندر امام خمینی(ره) که در پی بارندگی های اخیر، منازل آن ها دچار آبگرفتگی شده و خسارت های فراوانی متحمل شدند، وارد استان شده و قرار است از مناطق آسیب دیده بازدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین قرار است از روند خدمت رسانی گروه های جهادی به مناطق آسیب دیده بازدید کند.

پیش از این نیز سپاه آمادگی خود را برای ارائه خدمت به مناطق آسیب دیده از سیل در سطح استان خوزستان بخصوص بندر ماهشهر اعلام کرده و با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج وارد میدان شده بود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بندرامام خمینی خوزستان حسین سلامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بندرامام خمینی خوزستان حسین سلامی اهواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بندرامام خمینی خوزستان حسین سلامی اهواز اخبار کنکور آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی

ایسنا/خوزستان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات