Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد پاس ستارگان ساری و هیأت کشتی قائمشهر به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گروه ب از صبح امروز (چهارشنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است و فرداشب با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات صبح امروز تیم پاس ستارگان ساری با نتیجه 9 بر یک مقابل اترک خراسان شمالی به برتری دست یافت و تیم هیأت کشتی قائمشهر با نتیجه 8 بر 2 از سد تیم چسب رازی گذشت.

نتایج انفرادی این دیدارها به شرح زیر است:

هیأت کشتی قائمشهر، برنده 8 – چسب رازی 2 (اسامی تیم قائمشهر در ابتدا آمده است):
57 کیلوگرم: رضا علی جان زاده، برنده 2- علی قلی زادگان 1
61 کیلوگرم: خیراله قهرمانی 2- محمدرضا ابراهیمی، برنده 8
65 کیلوگرم: ابوالفضل حاجی پور 3 – علی علیزاده، برنده 4
70 کیلوگرم: سید میرشاد اکبری، برنده 6- امیرحسین متقی 3
74 کیلوگرم: نیما اشفاقی، برنده 8- حسین اباذری 6
79 کیلوگرم: بهمن تیموری، برنده 4- مهدی اسماعیل زاده صفر
86 کیلوگرم: عزت اله اکبری، برنده 10 ضربه فنی – حسین نوری صفر
92 کیلوگرم: ارشک محبی، برنده 4- امیرعلی آذرپیراد 2
97 کیلوگرم: علی شعبانی، برنده 11- امیررضا فتاحی 1
125 کیلوگرم: یداله محبی، برنده 12- سهیل یوسفی 1

پاس ستارگان ساری، برنده 9- اترک خراسان شمالی 1 (اسامی تیم ساری در ابتدا آمده است):
57 کیلوگرم: افشین رحمانی، برنده 11- محمد ایزانلو صفر
61 کیلوگرم: داریوش حضرتقلی زاده، برنده 2- علیرضا حیدری 1
65 کیلوگرم: شایان حمزه، برنده – بدون حریف
70 کیلوگرم: محمد کریمی، برنده 11- عسگر محمدی صفر
74 کیلوگرم: جمال خدابنده لو، برنده 5- علی شاه پسندی صفر
79 کیلوگرم: رضا ابراهیم نژاد، برنده 11- اشکان طاهرخانی 2
86 کیلوگرم: محمد بخشی، برنده 2- مسعود ساعدی 4
92 کیلوگرم: آرش نیرآبادی صفر- مصطفی نجفی، برنده 4
97 کیلوگرم: دانیا شریعتی نیا، برنده – بدون حریف
125 کیلوگرم: وحید یوسفوند، برنده – بدون حریف

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیأت کشتی قائمشهر پاس ستارگان ساری برنده 11 برنده 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو

آمریکایی‌ها که هنوز در دو وزن ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم سهمیه المپیک نگرفته‌اند با «اسپنسر لی» و «زین رترفورد»؛ برنده امیرمحمد یزدانی در فینال جهانی ۲۰۲۳، به استانبول خواهند آمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی گزینشی جهانی، روزهای 20 تا 23 اردیبهشت در استانبول برگزار می‌شود. بعد از مسابقات جهانی بلگراد که مجموعاً 5 کشتی‌گیر (نفرات اول، دوم، سوم مشترک و پنجم حقیقی) از آن سهمیه المپیک گرفتند و برگزاری 4 مسابقه گزینشی قاره‌ای که در هر کدام از آنها دو کشتی‌گیر راه یافته به فینال صاحب سهمیه المپیک شدند، در این رقابت‌ها در مجموع 54 کشتی‌گیر در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان مجوز شرکت در المپیک را دریافت خواهند کرد.

در این رقابت‌ها که آخرین گزینشی المپیک در رشته کشتی است، علاوه بر فینالیست‌ها، نفر سوم حقیقی که از مسابقه پلی‌آف بین بازنده‌های دو فینالیست مشخص خواهد شد، سهمیه می‌گیرند.

آمریکایی‌ها که هنوز در دو وزن 57 و 65 کیلوگرم سهمیه المپیک نگرفتند، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی‌شان، با اسپنسر لی که توماس گیلمان را شکست داد در وزن اول و با زین رترفورد قهرمان وزن غیرالمپیکی 70 کیلوگرم جهان در سال 2023 که برنده امیرمحمد یزدانی در فینال بلگراد است، عازم استانبول می‌شوند.

ترکیه‌ی میزبان نیز سلیمان آتلی در 57 کیلو، عبدالله توپراک در 65 کیلو، سونور دمیرتاش در 74 کیلو و عثمان گوکن در 86 کیلوگرم را در این مسابقات دارند.

به نظر می‌رسد در ترکیه بیشتر نگاه‌ها به سمت فرانک چامیزو باشد، کشتی‌گیری که مبارزه‌ای بحث‌برانگیز با توران بایراموف آذربایجانی در مرحله نیمه‌نهایی وزن 74 کیلوگرم گزینشی اروپایی داشت و اشتباهات محرز داوری، که به تایید اتحادیه جهانی رسید، نتیجه این کشتی را به سود کشتی‌گیر میزبان تغییر داد.

اتحادیه جهانی البته صرفا به محرومیت سنگین داوران مسابقه بسنده کرد و با استناد به قانون، نتیجه را تغییر نداد. تنها پوئنی که به کشتی‌گیر ایتالیایی داده شد، حضورش در سید یک وزن 74 کیلوگرم مسابقات استانبول بود. او حالا شاید شاخص‌ترین کشتی‌گیری باشد که در ترکیه به دنبال سهمیه المپیک است.

ژاپنی‌ها که در گزینشی آسیایی هم با آرش یوشیدا به دنبال کسب سهمیه بودند و این کشتی‌گیر ایرانی-ژاپنی مقابل امیرعلی آذرپیرا تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد، بار دیگر به او برای کسب سهمیه 97 کیلوگرم اعتماد کرده‌اند.

از جمله دیگر کشتی‌گیران شاخص حاضر در ترکیه، می‌شود به زاندانبود مغولی و امان هندی در 57 کیلو، تولگا تومور اوچیر مغولی، عبدالمجید کودیف تاجیک و سوجیت هندی که به جای باجرانگ به ترکیه می‌آید در 65 کیلو، آوتاندیل کنتچادزه گرجی، سالکازانوف از اسلواکی و ایمان مهدوی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل که به اسم UWW دررقابت‌ها شرکت می‌کند در 74 کیلو، ماگومد شریپوف بحرینی، دیپاک پونیای هندی و بوریس ماکائف از اسلواکی در 86 کیلو، ماگومد ابراگیموف ازبک در 97 کیلو و دنیل لیگتی مجارستانی در 125 کیلوگرم اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟