Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:22:07 GMT

دری نجف آبادی: باید گره از کار تولید باز کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۴۱۵۰

دری نجف آبادی: باید گره از کار تولید باز کنیم

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از فاکتورهای اقتصاد و اقتدار ملی، تولید است، پس همه باید گره از کار تولید باز کنیم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نوزدهم آذرماه در جلسه شورای اداری استان مرکزی بیان کرد: در جریان شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اقدامات خوبی در استان مرکزی انجام شده است، اما لازم است که همچنان مراقبت ها ادامه یابد، شرایط سخت است و اگر به مرغداری ها سرایت کند آسیب سنگینی را متحمل خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موفقیت استان در کنترل بیماری کووید ۱۹، اظهار کرد: زمستان را پیش رو داریم و باید همچنان مراقب شرایط باشیم. امیدواریم به زودی واکسن مناسب با عملکرد مطلوب در اختیار قرار گیرد، اما تا آن زمان باید حساسیت لازم در تولید واکسن داخلی و واردات اعمال شود.

دری نجف آبادی با اشاره طرح شهید سلیمانی که در جریان است، افزود: مساجد به عنوان پایگاه های حمایتی و پشتیبانی در این طرح فعالیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: تا هشت ماه آینده همچنان باید با جدیت فعالیت داشته باشیم و مسئولان و مدیران نیز تا پایان فرصت مسئولیت و فعالانه عمل کنند. برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز تدبیر خواهیم داشت و جامعه را آماده می کنیم تا انتخاباتی با شکوه و فعال داشته باشیم و اگر ۵۰ میلیون نفر امکان رای دارند. حداقل باید ۴۰ میلیون پای صندوق رای حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه انتخابات به صورت نسبی در استان مرکزی درگیر حاشیه خاصی نیستیم.

امام جمعه اراک اظهار کرد: آموزش و مهارت آموزی باید با جدیت دنبال شود، از فضاها و سالن های مختلف و تمام ظرفیت های موجود می توان برای آموزش فنی و حرفه ای استفاده کرد و اگر چالش هایی وجود دارد، آموزش های مجازی را دنبال کنیم. نباید مشکلات در عزم و اراده ما خللی ایجاد کند، سستی و تنبلی و مرده دلی را نباید در جامعه تزریق کنیم بلکه باید با پویایی و تحرک، جامعه را امیدوار کرد.

وی تصریح کرد: همه ارکان اقتصادی کشور و مسئولان و بانک ها باید کمک کنند تا از همه ظرفیت های موجود استفاده شود، امروز باید جبهه کار و تولید و اقتصاد را مدنظر داشت و در این جبهه مردانه ایستاد و جنگید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس توليد انتخابات رياست جمهوري استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد

ابراهیم عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار (اصفهان شهر زنده، شهر زندگی) برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهر اصفهان دارای ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و …است که هفته فرهنگی اصفهان این فرصت را فراهم کرده تا سرزمین تخت فولادبه عنوان یکی سرمایه‌های عظیم شهر معرفی و شناسانده شود.

وی گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، معماری و گردشگری تکایا، مجموعه تخت فولاد اقدام به برگزاری برنامه تکیه‌گرد کرده، این برنامه با رویکرد تمرکز برظرفیت های تخت فولاد برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اشاره به اولین برنامه تکیه‌گرد خاطر نشان کرد: سال گذشته و همزمان با هفته فرهنگی اولین برنامه از رویداد تکیه گرد با محوریت تکیه میرفندرکسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دومین برنامه از سلسله رویدادهای تکیه گرد با محوریت تکیه خاتون آبادی برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت کنندگان دراین برنامه با روایت‌ها، ظرفیت‌های گردشگری و بناهای معماری تکیه آشنا خواهند شد.

عمرانی گفت: همچنین درحاشیه این برنامه، مسابقه عکاسی با موبایل از بناهای آرامگاهی و معماری وعناصر گردشگری خاتون آبادی برگزار می‌شود که در پایان هم به برگزیدگان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

وی تکیه گرد را فرصتی مغتنم دانست تا کمی دقیق‌تر و جزئی‌تر به زوایا و ظرفیت‌های تکیه خاتون آبادی نگاه شود و صرفاً نگاه مصرفی به تکیه‌ها و بناهای آرامگاهی تخت فولاد نباشد. بلکه تکریم و مرمت و برجسته سازی تکیه‌ها رخ دهد.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد افزود: رویداد گردشگری تکیه گرد در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ازساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر در تکیه خاتون ابادی برگزار خواهد شد که عموم شهروندان و گردشگران می‌توانند در این رویداد شرکت فرمایند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6094464

دیگر خبرها

  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید