Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی تمام بانک های این رژیم را به حال آماده باش سایبری قرار داده و به آنها درباره وقوع حملاتی الکترونیکی که می‌تواند تمام بانک های اطلاعاتی‌شان را نابود کند ، هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی کالکسیت اعتراف کرد در حالی که بحران شیوع ویروس کرونا برای اولین بار  باعث شد بسیاری از مردم به اجبار از خانه های خود فعالیت کرده و از داخل منازل خود سامانه بانکی خود را فعال کنند ، حملات سایبری به کابوسی برای نهادهای امنیت شبکه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در همین راستا بانک مرکزی رژیم صهیونیستی نیز دستور العمل جدیدی را به تمام بانک ها ابلاغ و از آنها خواست دورکاری کارمندانش در چارچوب این پروتکل ها انجام شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این روزنامه عبری زبان در شماره امروز خود خبر داد ، یک هفته بعد از  حمله الکترونیکی به شرکت بیمه شیربیت بانک اسرائیل (بانک مرکزی رژیم صهیونیستی) دستور العملی را به تمام بانک ها و شرکت های کارتهای اعتباری ابلاغ و به آنها دستور داد قواعد امنیت داده ها را در چارچوب فعالیت های دورکاری تدوین کنند.

در این دستور العمل از مدیران تمام بانک ها خواسته شده است تا شکل دورکاری و تماس کارمندانشان را با سیستم بانک مورد ارزیابی قرار داده و دسترسی هر یک از کارمندان را به سرور در محدوده مورد نیازش محدود کنند.

به نوشته کالکاسیت، مدیران بانک ها از وحشت بانک مرکزی متعجب شدند زیرا دستور العمل بانک این بار در 5 صفحه کامل بود امری که برخی از مسئولین را بر آن داشت تا اعلام کنند بانک مرکزی در واقع به دنبال توقف ارتباط از بیرون با سرویس های بانکی است.‎

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل رژیم صهیونیستی تمام بانک ها بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد