Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:38:13 GMT

تداوم سرما و یخبندان در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۴۶۶۵

تداوم سرما و یخبندان در خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس خروجی مدل‌ های پیش یابی هواشناسی از صبح شنبه تا سه شنبه هفته آینده  یخبندان تشدید خواهد شد.

او افزود: شرایط جوی خراسان جنوبی در ۲۴ ساعت آینده آرام و یکنواخت خواهد بود و آسمان استان صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود، اما فردا در بعضی ساعات گاهی افزایش ابر و در اواخر وقت احتمال بارش پراکنده در قسمت‌ هایی از نواحی جنوبی استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

هشدار مدیریت بحران برای یخبندان شبانه

زارعی اظهار کرد: شب گذشته نیز همانطور که انتظار داشتیم حداقل دمای هوا در اکثر نقاط استان به حدود صفر و زیر صفر  درجه رسید.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: ایستگاه‌ های سربیشه، بیرجند، قاین، زهان، علی آباد زارعین، سرایان، فردوس، خوسف، نهبندان و حاجی آباد وقوع یخبندان را ثبت کرده اند.

در ۲۴ ساعت گذشته بندان و دهسلم با ۱۸ درجه سلسیوس گرمترین و سربیشه با ۶ درجه زیر صفر سردترین نقاط خراسان جنوبی بوده اند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا وضعیت هوا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: این بارش ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

وی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • تداوم رگبارهای پراکنده در خوزستان تا شنبه
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز