Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، ‌رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در رأس هیئتی به استان خوزستان سفر کرده است بعد از بازدید از بندرامام خمینی(ره) و ماهشهر و شرکت در جلسه شورای اداری این شهر به اهواز بازگشت و در جلسه استاندار و مسئولان استانی خوزستان حضور یافت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن درویشیان در این جلسه که در استانداری خوزستان برگزار شد، با تشکر از تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط در حادثه آب‌گرفتگی استان گفت: سازمان بازرسی با جمع‌بندی از بازدیدها و جلسات دو روز اخیر در استان پیشنهاد‌هایی برای رفع مشکلات دارد که امکان اجرای بخشی از این پیشنهاد‌ها در استان است و بخش دیگر باید از مرکز پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن بخش که مربوط به مرکز است هم سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و هم استاندار باید پیگیر باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مأموریت آیت‌الله رئیسی به ایشان گفت: مأموریت رئیس محترم قوه قضائیه درباره آب‌گرفتگی و مشکلات شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی است و تأکید فرمودند اگر کوتاهی و قصوری توسط هر مسئول و دستگاهی صورت گرفته، حتماً اقدام لازم قانونی انجام شود. البته سازمان بازرسی در جریان این بازدیدها به برخی کوتاهی‌ها رسیده ‌که در حال جمع‌‌بندی، مستندسازی و اخذ توضیح و دفاع هستیم. البته درباره چند نفر از مسئولان کار اخذ توضیح و دفاع شروع‌ شده و هم‌زمان مرجع قضایی در حال رسیدگی است و شاید چند نفر از چند دستگاه دیگر هم در این موضوع قصورهایی داشته باشند که پیگیری خواهد شد.

پربیننده ترین آموزش و پرورش و چالش برگزاری امتحانات فرهنگیان از امتیاز مدرک دوم بهره‌مند می‌شوند/ تامین بودجه و تکلیف وزارت آموزش و پرورش حکم اعدام روح الله زم تایید شد کشف بزرگ دانشمندان درباره تابش خورشید +عکس خبر مهم برای معلمان ماده۲۸

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل آب گرفتگی معابر سیل اهواز حسن درویشیان سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم

استان خوزستان جزء استان‌هایی بود که در پی بارش‌های این چند روزه دچار مشکلات فراوانی شد و سیلاب در معابر برخی از شهر‌های این استان به راه افتاد.

درمانگاهی در شهر چوئبده از توابع شهرستان آبادان به دلیل نداشتن سیستم دفع آب‌های سطحی دچار آبگرفتگی شد و بیماران با مشکلاتی مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی (ره) + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد