Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@07:34:12 GMT

هدیه خداحافظی ترامپ، خانه کودکی!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۴۹۲۶

هدیه خداحافظی ترامپ، خانه کودکی!

خانه کودکی دونالد ترامپ در نیویورک- که از سال ۲۰۱۶ تاکنون دو مرتبه فروخته شده- دوباره به بازار فروش برگشته است.

به گزارش برنا، به نقل از روزنامه تلگراف، اما این بار، آژانس املاک مستقیماً در حال درخواست از هواداران رئیس جمهور برای خرید خانه به قیمت بی‌سابقه ۳ میلیون دلار و دادن آن به رئیس جمهور به عنوان یک هدیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس Paramount Realty روز سه‌شنبه، جمع‌آوری سرمایه در سایت سرمایه‌گذاری جمعی GoFundMe را ایجاد کرد و از هواداران ترامپ خواست برای رسیدن به مبلغ ۳ میلیون دلار، کمک مالی اهدا کنند.

اگر این پول گردآوری شود، خانه به رئیس جمهور در حال خروج داده می‌شود.

این آژانس سعی کرد خانه کودکی دونالد ترامپ را که در محله ثروتمند Jamaica Estates واقع در منطقه کویینز نیویورک واقع شده، در مزایده‌های سنتی به مبلغ ۳ میلیون دلار بفروشد، اما موفق نشد.

"میشا حقانی"، مشاور املاک Paramount به خبرگزاری فرانسه گفت: آژانس سپس به ایده سرمایه‌گذاری جمعی رسید که هرگز قبلاً انجام نشده بود.

وی اظهار کرد: احتمال اینکه یک میلیون نفر از هواداران ترامپ هر کدام سه دلار بپردازند، از اینکه یک خریدار ثروتمند ۳ میلیون دلار بپردازد، بیشتر است.

بر اساس معیارهای املاک و مستغلات حقانی، خانه ۵ اتاق خوابه‌ای که دونالد ترامپ تا سن ۴ سالگی در آنجا زندگی می‌کرد و بعد از آنجا به خانه‌ای مرفه‌تر در همان نزدیکی جابه‌جا شد، بیش از یک میلیون دلار نمی‌ارزد؛ اما ارزش ناملموس آن است که این خانه را منحصر به فرد می‌کند.

آقای حقانی توضیح داد: این خانه اندکی بعد از رئیس جمهور شدن ترامپ در مارس ۲۰۱۷ به قیمت ۲.۱۴ میلیون دلار فروخته شد؛ و حالا که این شخص بانفوذ پیشین عرصه املاک قرار است در ژانویه کاخ سفید را ترک کند، خرید خانه کودکی وی، تقریباً به منزله تشکر یا هدیه‌ سرراهی کسانی است که عاشق او هستند.

وی افزود: به آقای ترامپ که ایالت محل اقامت خود را در اکتبر ۲۰۱۹ از نیویورک به فلوریدا تغییر داده، در مورد پروژه خانه مشاوره‌ای داده نشده است.

این مشاور املاک گفت: حتی اگر دیگر این خانه را نخواهد- اگر چه در سال ۲۰۱۶ که خانه برای فروش قرار گرفت گفت می‌خواهد آن را بخرد- این‌طور نیست که هوادارنش برای هیچ و پوچ سرمایه‌گذاری کرده باشند؛ صفحه GoFundMe بیان می‌کند که این خانه سپس به خیریه‌ای به انتخاب آقای ترامپ، اهدا خواهد شد.

وی گفت: و اگر دونالد ترامپ خیریه‌ای انتخاب نکند، ما یکی برای او انتخاب خواهیم کرد.

بلافاصله بعد از ایجاد صفحه GoFundMe برای خانه کودکی ترامپ، این سایت جمع‌کننده سرمایه، یک اهدایی ۴۵ دلاری دریافت کرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه کودکی دونالد ترامپ ۳ میلیون دلار دونالد ترامپ رئیس جمهور خانه کودکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صداوسیما: نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟
  • (ویدئو) صداوسیما: نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ببینید | صداوسیما: ذخیره طلا و دلار در خانه در قرآن نکوهش شده است
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است