Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا از دستگیری جاعل و سارق حرفه‌ای و کشف خودروی سرقتی به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسن مهری" اظهار داشت: در پی دادخواهی فردی در ارتباط با سرقت یک دستگاه خودروی خارجی از داخل پارکینگ طبقاتی فرودگاه حضرت امام (ره)، کارشناسان آگاهی پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا پس از بررسی دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی فردی با هویت معلوم در این ارتباط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد مظنون که در زمینه طراحی و ساخت انواع سوئیچ‌های الکترونیکی خودروهای خارجی فعالیت می کند در پی تماس تلفنی فرد جاعل و رویت اسناد مالکیت خودروی جعل شده به پارکینگ فرودگاه امام برای ساخت سوئیچ مراجعه می کند.

فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا درخصوص شگرد متهم اصلی بیان داشت: با انجام تحقیقات لازم و شناسایی 9 نفر از کسانی که بیشترین ارتباط را با جاعل و سارق مورد نظر داشتند معلوم شد متهم اصلی در ازای پرداخت مبالغ بسیار ناچیز به افراد نیازمند مدارک شناسایی آن‌ها را اخذ و اقدام به جعل، کلاهبرداری، سرقت و افتتاح حساب بانکی به اسم این افراد می کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده سارق که از جاعلان حرفه ای و تحت تعقیب مقام قضائی در چند استان بود، تیمی از کارکنان با اخذ نیابت قضائی به شهرستان محل سکونت متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و خودروی سرقتی از پارکینگ فرودگاه امام (ره) نیز در همان محل کشف می شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ارزش خودرو مکشوفه حدودا 30 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی پیرامون زوایای پنهان جرایم انتسابی به متهم دستگیر شده ادامه دارد.

سردار مهری خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان عزیز درخواست می کنیم در صورتی که با روش‌های یاد شده از آنان اخاذی و سرقت شده است، برای طرح دعوی به دایره آگاهی پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) مراجعه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Bgj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جعل سرقت خودرو پلیس پیشگیری ناجا پلیس فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه
  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند