Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌رسان WhatsApp در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان است. این پیام رسان که متعلق به شرکت فیس‌بوک است به شما امکان می‌دهد با استفاده از شماره تلفن همراه خود یک حساب کاربری در سیستم عامل خود ایجاد کنید و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر شماره تلفن در آن کار بسیار راحتی است و می‌توان همه چت‌ها و داده‌های مربوط به حساب خود را حفظ کرد.

پیام‌رسان WhatsApp هر دوره ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و طی ماه‌های گذشته بر محبوبیت این برنامه افزوده است. یکی از این ویژگی‌ها این است که به کاربران خود امکان تغییر شماره تلفن خود را بدون از دست دادن چت یا تصاویر می‌دهد. این ویژگی‌ها اکنون در دسترس همه کاربران سرویس در هر دو سیستم‌عامل Android و iOS است.

چند مرحله ساده برای تغییر شماره WhatsApp بدون از دست دادن چت‌ها مرحله اول: برنامه WhatsApp را روی تلفن هوشمند خود باز کنید. مرحله دوم: روی سه نقطه عمودی در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی گزینه setting کلیک کنید تا به نمایه شخصی خود دسترسی پیدا کنید. مرحله سوم: از منوی Profile بر روی گزینه Account کلیک کنید. مرحله چهارم: در صفحه جدید روی تغییر شماره کلیک کنید. مرحله پنجم: روی دکمه Next کلیک کنید و در صفحه جدید شماره تلفن قدیمی (فعلی) خود را وارد کنید و در کادر بعدی شماره تلفن جدید خود را در کنار کد کشور وارد کنید. مرحله ششم: روی Change کلیک کنید و WhatsApp با ارسال پیام کوتاه به شماره شما، شماره تلفن جدید را تایید می‌کند و پس از اتمام این مرحله با حفظ گپ‌های شماره قبلی شماره حساب شما تغییر می‌کند.

توجه: به محض تغییر شماره تلفن، WhatsApp به مخاطبان شما اطلاع می‌دهد که شماره قدیمی را با شماره جدید جایگزین کرده‌اید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی واتساپ پیام رسان تغییر شماره شماره تلفن پیام رسان کلیک کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ نیگه دار!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان