Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای تحقق طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب بسیج شدند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای تحقق طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب بسیج شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب، کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۰۰۰ فعالیت انجام شده خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی راهکار با حضوری گسترده، خدمت به مردم و نیازمندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مظاهری گفت: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی راهکار، لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک به نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در پنج مرحله اقدام به تهیه و توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده است.

 

مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی فعالیت های تعریف شده در طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی در شبستان فرهنگ، طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

مظاهری افزود: برنامه های اجرایی کانون های فرهنگ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سامانه «بچه های مسجد» به نشانی اینترنتی bachehayemasjed.ir در قسمت اقدامات اجتماعی کانون ها ثبت می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای طرح ملی ایران قوی طرح ملی راهکار سامانه بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری طرح ملی راهکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان بسیج مستضفعین در این نشست با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هم در این نشست با تقدیر از همکاری همه مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان چهارمحال و بختیاری،  ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین  به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.
زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان