Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@11:27:24 GMT

محمود فکری: شیخ تنها مصدوم ما است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۵۰۷۰

سرمربی تیم استقلال گفت: پس از بازی با صنعت نفت روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادیم و از امروز هم تمرینات خود را پیگیری می ‌کنیم تا برای دیدار با شهرخودرو آماده شویم

محمود فکری حین تمرین امروز استقلال صحبت هایی را عنوان کرد

به گزارش طرفداری، محمود فکری در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت:

از رسانه ها که امروز در تمرین استقلال برای پوشش تمرین ما و اطلاع رسانی به هواداران شرکت کردند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی با صنعت نفت روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادیم و از امروز هم تمرینات خود را پیگیری می ‌کنیم تا برای دیدار با شهرخودرو آماده شویم. باید ببینیم خدا چه می خواهد.

محمود فکری در ادامه افزود:

 فرشید اسماعیلی با تیم تمرین می کند و سیاوش یزدانی هم از روز گذشته کار خود را آغاز کرد. شیخ دیاباته همچنان مصدوم است و ووریا غفوری هم به دلیل کیستی که در پایش بوده آمپول زده و باید 3-4 روز استراحت کند. پس از این استراحت به تمرین بازمی‌گردد. از طرفی مهدی قائدی  و مسعود ریگی هم امروز با ما تمرین می‌کنند. فکر می ‌کنم به جز شیخ دیاباته آسیب دیده دیگری نداریم.

فکری افزود:

متأسفانه امسال بدترین استقلال را تحویل گرفتیم اما بیشترین انتظار هم از ما وجود دارد این موضوع تعادل خوبی ندارد وقتی چیزی را به کسی می‌دهید باید در همان حد از وی انتظار داشته باشید.انتظار ما از طرفداران این است که از تیم حمایت کنند اما متأسفانه این موضوع را خیلی کم می‌بینیم افرادی که شاید خیلی منطقی هستند و فضاها را می‌شناسند فقط حمایت می‌کنند.

فکری ادامه داد:‌

خیلی‌ها به دلیل اینکه استقلال را دوست دارند و می‌خواهند در بهترین شرایط باشد و بهترین بازی‌ها را ارائه دهد.  وقتی تیم را از تصاویر تلویزیونی می‌بینند و متوجه می‌شوند فوتبالی را که باید ارائه نمی‌دهند تحت تأثیر قرار می‌گیرند مشکلاتی را هم که در بحث فنی وجود دارد می‌بینند به ما انتقال می‌دهند.

او افزود:

اگر بخواهید تیمی را بسازید بین دو فصل استراحت کافی خیلی مهم است. استقلال امسال استراحت کافی را نداشت از طرف دیگری آماده‌سازی تیم حدود 45 روز زمان می‌خواهد. دوستانی که به عنوان مربی خارجی در این تیم کار کردند دو ماه فرصت داشتند اکنون که ما را با این مربیان مقایسه می‌کنند به این موضوع هم توجه کنند.بحث مالیش هم جالب است مربی خارجی 30میلیارد پول می‌گیرد و ما برای حضور در استقلال باید 2میلیارد جریمه بدهیم این مسائل را هم کنار می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

بحث این است زمانی را در اختیار نداشتیم و استقلال را با شرایط روحی خیلی داغون تحویل گرفتیم تیمی که 4، 5 است نتیجه خوب نگرفته و همه از آن ناراحت هستند بازیکنان ما شرایط روحی خیلی بدی داشتند و در این حالت تیم را تحویل گرفتیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در روز تعطیل خود در یک جلسه تمرینی اضافی شرکت کرد و امیدوار است بتواند به اندازه کافی برای دیدار رم در برابر بایر لورکوزن آماده باشد.

بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا پنجشنبه‌شب در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود و دیدار برگشت هفته آینده در آلمان برگزار خواهد شد.

لوکاکو در جریان بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان از ناحیه ران پای راست آسیب دید و از آن زمان دیگر برای رم بازی نکرده است.

دنیله د‌ه‌روسی در مورد آمادگی مهاجم بلژیکی تیمش گفت که خوشبین است که لوکاکو می‌تواند به اندازه کافی برای بازگشت در این هفته آماده باشد و این بازیکن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برای این بازی حساس آماده باشد.

تلاش لوکاکو به قدری جدی است که حتی امروز که به کل تیم مرخصی داده شده بود هم او به تنهایی به زمین تریگوریا رفت و به تمرین پرداخت. به گفته اسکای اسپورت ایتالیا وضعیت لوکاکو خوب است و می‌تواند برای برابر لورکوزن بازی کند.

کریس اسمالینگ نیز پس از یک مشکل عضلانی در تلاش است تا به فرم خود بازگردد.
گزینه‌ها در دفاع برای ده‌روسی محدود است، زیرا زکی چلیک به دلیل کارت قرمز بازی با میلان محروم است، در حالی‌که دین هویسن و راسموس کریستنسن هم در لیست اروپایی تیم حضور ندارند.

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم