Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار یزد گفت: ایجاد اولین پهنه علم و فناوری در استان یزد پیونددهنده حوزه علم و فناوری با جامعه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه ایجاد پهنه علم و فناوری در استان یزد اظهار داشت: امروز روزی است که باید در یادها بماند، اولین پهنه علم و فناوری و اتفاقات خوبی در حوزه علم و فناوری و استارت‌ها رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی گفت: پیگیری‌ها سبب شد صورت پهنه علم و فناوری اقبال با همکاری و تفاهم بین دستگاه‌های در کمترین فرصت مجوز گرفته و اولین پهنه علم و فناوری در یزد و کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: ایجاد این ظرفیت خوب و نامحدود برای فعالیت و استقرار شرکت‌ها، به عمومی شدن حوزه علم و فناوری بین زندگی مردم جامعه و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کمک می‌کند و سبب همنوایی علم و جامعه می‌شود.

علم نافع/ تهدید زیست‌بوم علم و فناوری کشور توسط نظام "عرضه‌محور"/ ضرورت تشکیل ساختارهایی مانند "دره سیلیکون" در ایراننقش‌آفرینی ویژه نخبگان علمی بسیج دانشجویی اصفهان در حوزه علم و فناوری کشور15میلیارد تومان در حوزه زیرساخت علم و فناوری استان بوشهر هزینه شد

استاندار یزد بیان کرد: استان یزد تاکنون در خصوص اتصال توسعه فناوری به نهادهای علمی گام‌های خیلی خوبی برداشته است و ایجاد پهنه‌های علم و فناوری می‌تواند در توسعه دانشگاه‌ها و حفظ نیروی نخبه و جوان موثر باشد.

وی تصریح کرد: شعارها، اهداف کلان در حوزه علم و فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان مستلزم همکاری و تعامل دستگاه‌ها تا مرحله نهایی کار و بهره‌برداری از آن باید ادامه‌دار باشد.

طالبی گفت: اکنون امیدواریم با کسب مجوز‌ها و شروع ساختمان پایلوت فناوری در یک زمان‌بندی مناسب به پیشرفت خوبی در این طرح رسیده و بتوانیم با اعتبارات کشوری، استانی و با مشارکت شرکت‌های خصوصی و فناور این پهنه را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولین پهنه علم و فناوری حوزه علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، التفات یگانه مدیر آموزش و پرورش تالش ظهر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: این مدرسه خیر ساز توسط «سعید رهنما» در روستای «رهنما محله» و در زمینی با زیر بنای ۱۲۰۰ مترمربع و متراژ ۳۰۰ متر ساخته می‌شود.

التفات یگانه افزود: اعتبار ساخت این مدرسه ۵ میلیارد تومان برآورد شده است که تفاهم نامه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و برخی مسؤولان شهرستانی توسط خیر تالشی به امضا رسید.

مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: فرآیند ساخت مدرسه، پس از اخذ مجوز تخریب مدرسه قدیمی و ارائه نقشه و مشخصات توسط اداره کل نوسازی، آغاز خواهد شد.

گفتنی است، در مدرسه حر راهنما محله در حال حاضر، ۵۰ دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 6094113

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند