Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو – «از شما انتظار نداشتم برادر!» این جمله‌ای است که محمد عباس زاده، مهاجم این فصل باشگاه تراکتور خطاب به محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر به زبان می‌آورد؛ داستانش کمی مفصل است و شاید بیش از آنکه اخراج علیرضا منصوریان از تراکتور در خبر‌ها «سِرچ» شود، خبری توسط تراکتوری‌ها پیگیری می‌شود که به زعم آنها، مجری شبکه سه، به بازیکن و در کل به مجموعه هواداری آن‌ها توهین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا مربوط به برنامه دوشنبه شب است که میثاقی، بوسیدن لوگوی تراکتور توسط عباس زاده را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «آقای منصوریان درباره داوری بازی با تراکتور هم نکاتی دارند، اما این گل عباس زاده [به مس رفسنجان]هم خیلی مهم بود. حالا این بوس کردن لوگو هم خیلی بازیکنان را اذیت نکنید، از این باشگاه به باشگاه دیگر می‌روند و این اتفاقاتی است که خیلی رخ می‌دهد و بعد از بوس ضدعفونی می‌کنند!»

شاید بیش از انکه میثاقی می‌خواست عباس زاده را مورد نقد قرار دهد زیرپوستی اشاره‌ای به شجاع خلیل زاده، بازیکن پیشین پرسپولیس داشت که بلافاصله بعد از جدایی اش از این باشگاه، بر لوگوی باشگاه الریان بوسه زد. با این حال، همین چند جمله، حسابی دردسر ساز شد و با واکنش تند عباس زاده روبرو شد. او با خطاب قراردادن میثاقی، پای هواداران تراکتو را به میان کشید و گفت که این جملات بی احترامی به هواداران تراکتور است. عباس زاده نوشت: «از هواداران دیگر تیم‌ها که به تیم محبوبشان علاقه دارند، هیچ خرده‌ای نمی‌گیرم، در نساجی و پرسپولیس هم که بودم از رقبا چنین صحبت‌هایی را می‌شنیدم، اما انتظار این واکنش‌ها را از برخی اهالی فوتبال نداشتم.»

این داستان زمانی بعد جدی تری به خود گرفت که بیانیه تند وتیز باشگاه تراکتور هم از راه رسید و در آن، عنوان شد که میثاقی به تراکتوری‌ها توهین کرده است.

میثاقی به تراکتوری‌ها توهین کرد؟

متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید:
"جناب آقای دکتر علی‌عسگری
ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
احتراما، به استحضار عالی می‌رساند در مورخ ۱۷ آذر ۹۹ مجری برنامه‌ی فوتبال برتر در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه ۳ سیما، عمدا یا سهوا الفاظی در ارتباط با تیم مردمی و پر طرفدار تراکتور و بازیکنان و مربیان این تیم بزرگ و محبوب به کار برده است که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها تماشاگر پرشور این تیم محبوب شده است.

در این راستا و در جهت پیگیری مطالبه بر حق هواداران تیم تراکتور، مدیریت باشگاه وظیفه ذاتی و قانونی خود می‌داند مراتب اعتراض را به جنابعالی به‌عنوان مقام ارشد سازمان مذکور رسانده و انتظار دارد دستور موکد داده شود تا ضمن برخورد با عوامل توهین و افتراء به تیم پرطرفدار و مردمی تراکتور، اجازه چنین اظهار نظر‌هایی به عوامل و گردانندگان آن به‌ویژه مجری جوان و جویای نام آن داده نشود.

مدیریت باشگاه پیشنهاد موکد دارد که برای دلجویی از خیل عظیم طرفداران تیم فوتبال تراکتور، بازی هفته هفتم این تیم مقابل پیکان تهران در روز ۲۷ آذر از شبکه سوم سیما پخش سراسری شده تا حسن نیت دست اندرکاران این شبکه به این تیم محبوب و طرفداران پرشور آن اثبات گردد.

لازم به یادآوری است در صورت تکرار هرگونه اهانت مجدد، مدیریت حقوقی باشگاه مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح، پیگیری قضایی خواهد کرد.

با آرزوی توفیقات الهی
سجاد سیاح
مدیرعامل باشگاه تراکتور"

حالا هواداران تراکتور هم وارد گود شده اند و از میثاقی بابت اظهاراتی که کرده گلایه دارند؛ به زعم آنها، این صحبت‌ها توهین است و او چاره‌ای به غیر از عذرخواهی از هواداران باشگاه تراکتور ندارد. با این حال، سوال اصلی اینجا است که آیا مجری شبکه سه توهین کرده است؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی صحبت های میثاقی درباره بوسیدن لوگوی باشگاه تراکتور  

منبع: فرارو

کلیدواژه: میثاقی شبکه سه تراکتور باشگاه تراکتور عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران

محمدمهدی عباس‌زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۰۰ میلیون قطعه جوجه ریزی از ۱۶ مهرماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال، در واحد‌های مرغداری گوشتی استان انجام شد.

او با بیان اینکه در این مدت ۳۵۹ هزار تن شیر در دامداری‌های استان تولید و به بازار عرضه شد، افزود: ۳۵ هزار تن گوشت قرمز و ۱۸۵ هزار تن گوشت مرغ صنعتی در استان تولید شد.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه از ۱۶ مهر ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال، ۲ هزار و ۸۰۰ تن تخم مرغ در مرغداری‌های صنعتی استان تولید شد، گفت: برای حمایت از بخش دامپروری ۷۱۱ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در استان تامین و توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • (ویدئو) طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران