Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:10:52 GMT

حفظ عفت عمومی به مشارکت همگانی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۵۱۶۸

حفظ عفت عمومی به مشارکت همگانی نیاز دارد

حفظ عفت عمومی به مشارکت همگانی و انجام فعالیت های فرهنگی مثل جشنواره گوهر فاطمی برای نهادینه سازی فرهنگ های ناب اسلامی مثل عفاف و حجاب و گسترش حیا در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جشنواره گوهر فاطمی یکی از برنامه های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه فرهنگ و عفاف و حجاب است که این برنامه در یگان های مختلف اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پدافند هوایی ارتش کشورمان نیز این برنامه را در مناطق مختلف این یگان برگزار می کند که این برنامه امسال با مشارکت مناطق هوایی شمالغرب و غرب کشور و همکاری مرکز درجه داری اراک به میزبانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار شد.

 

این رویداد فرهنگی و هنری در قالب مقاله نویسی،شعر،سرود،نقاشی،کتابخوانی،آهنگ سازی ودلنوشته اجرا و برگزیدگان آن معرفی و اختتامیه آن به صورت مجازی برگزار شد.

 

*تلاش های فرهنگی دشمنان خنثی شود

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: تلاش های فرهنگی دشمنان با راهکارهای مرتبط با این حوزه خنثی شود.

 

 امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در نشست با تیم اجرایی جشنواره ی گوهرهای فاطمی به تلاش های دشمنان در ترویج فرهنگ غرب و ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: باید این توطئه ها را شناخت و راهکارهایی را برای حل مشکلات پیش بینی و همواره بر اعتقادات و مبانی فرهنگی و اعتقادی جامعه کار کرد.

 

وی ادامه داد: عفت عمومی، حیا و حفظ حرمت های فردی و اجتماعی از ضروریات جامعه است و دشمنان نیز این مولفه های مهم که نقش مهمی در مدیریت نیروی انسانی و حفظ کانون خانواده دارد را مورد هدف قرار داده اند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی اضافه کرد: تلاش در این مسیر وظیفه ای همگانی و ماموریتی متنوع و فراتر از پوشش و حجاب است چرا که مسائل زیرساختی مثل لقمه حلال، رفتار و گفتار در این موضوع مهم است.

 

وی به نقش مولفه های فرهنگی در تقویت توان دفاعی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ابزار رسانه ای و تبلیغی دشمن تحریف و تسخیر فکر و روح نیروی انسانی کشور را مورد هدف قرار داده که همین افراد در مسیر حفظ ارزش ها و سرمایه های ملی هستند.

 

وی اضافه کرد: رشد تعالی نیروی رزمی برای تقویت بنیه های دفاعی کشور لازم و باید در این مسیر برنامه ریزی شود.

 

*300 اثر در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کردند

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: 300 اثر در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کردند.

 

حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی» با بیان این مطلب ادامه داد: این جشنواره در رشته های مقاله نویسی،شعر،سرود،نقاشی،کتابخوانی،آهنگ سازی ودلنوشته برگزار شد.

 

وی افزود: منتخبین این جشنواره در هر رشته بر اساس تشخیص داوران انتخاب و در قالب مراسم اختتامیه که به صورت مجازی و حضور مسئولان ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

 

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و تبیین واقعیت های دینی و اعتقادی در حفظ جامعه در برابر آسیب های اجتماعی موثر که عفاف و حجاب از ارکان مهم جامعه برای حفظ بنیان خانواده است.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: ناهنجاری های اجتماعی ارتش جمهوری اسلامی اعتقادات دینی حجاب و عفاف اصفهان شهید نصر اصفهانی منطقه پدافند پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم