Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:21:53 GMT

سیاست‌های راهبردی اهداف دستگاه قضایی هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۵۲۰۵

سیاست‌های راهبردی اهداف دستگاه قضایی هستند

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان توجه ویژه به سیاست‌های اولویتی، محوری و راهبردی ریاست معظم قوه قضاییه را از اهداف اصلی دستگاه قضایی در استان برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان امروز(19 آذر) از مجتمع های قضایی شهید قدوسی و شهید بهشتی سنندج بازدید کرد و از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده های مطروحه قرار گرفت و با اشاره به اهمیت کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع در کلیه حوزه های قضایی استان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین توجه ویژه به سیاست‌های اولویتی، محوری و راهبردی ریاست معظم قوه قضاییه را از اهداف اصلی دستگاه قضایی در استان برشمرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی، کاهش موجودی پرونده‌ها و پرونده‌های معوقه، مجازات‌های جایگزین حبس و سایر سیاست‌های اولویتی قوه قضاییه در دستور کار جدی دادگستری استان قرار دارد.

شایان ذکر است که وی در بخش‌های مختلف این مجتمع ها حضور یافت و ضمن اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده، با حضور در شعب مختلف، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیرو‌های مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیرو‌های مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم ها‌ی ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضاییه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیرو‌های مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضاییه بررسی بازدید‌های سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • تصاویر و مستندات جدید از نیکا شاکرمی به روایت خبرگزاری قوه قضاییه/ هشدار؛ تصاویر ناراحت‌کننده است
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند