Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم استقلال گفت: پس از بازی با صنعت نفت روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادیم و از امروز هم تمرینات خود را پیگیری می ‌کنیم تا برای دیدار با شهرخودرو آماده شویم
به گزارش آریا، محمود فکری حین تمرین امروز استقلال صحبت هایی را عنوان کرد. محمود فکری در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت:
از رسانه ها که امروز در تمرین استقلال برای پوشش تمرین ما و اطلاع رسانی به هواداران شرکت کردند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی با صنعت نفت روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادیم و از امروز هم تمرینات خود را پیگیری می ‌کنیم تا برای دیدار با شهرخودرو آماده شویم. باید ببینیم خدا چه می خواهد.
محمود فکری در ادامه افزود:
فرشید اسماعیلی با تیم تمرین می کند و سیاوش یزدانی هم از روز گذشته کار خود را آغاز کرد. شیخ دیاباته همچنان مصدوم است و ووریا غفوری هم به دلیل کیستی که در پایش بوده آمپول زده و باید 3-4 روز استراحت کند. پس از این استراحت به تمرین بازمی‌گردد. از طرفی مهدی قائدی  و مسعود ریگی هم امروز با ما تمرین می‌کنند. فکر می ‌کنم به جز شیخ دیاباته آسیب دیده دیگری نداریم.
فکری افزود:
متأسفانه امسال بدترین استقلال را تحویل گرفتیم اما بیشترین انتظار هم از ما وجود دارد این موضوع تعادل خوبی ندارد وقتی چیزی را به کسی می‌دهید باید در همان حد از وی انتظار داشته باشید.انتظار ما از طرفداران این است که از تیم حمایت کنند اما متأسفانه این موضوع را خیلی کم می‌بینیم افرادی که شاید خیلی منطقی هستند و فضاها را می‌شناسند فقط حمایت می‌کنند.
فکری ادامه داد:‌
خیلی‌ها به دلیل اینکه استقلال را دوست دارند و می‌خواهند در بهترین شرایط باشد و بهترین بازی‌ها را ارائه دهد.  وقتی تیم را از تصاویر تلویزیونی می‌بینند و متوجه می‌شوند فوتبالی را که باید ارائه نمی‌دهند تحت تأثیر قرار می‌گیرند مشکلاتی را هم که در بحث فنی وجود دارد می‌بینند به ما انتقال می‌دهند.
او افزود:
اگر بخواهید تیمی را بسازید بین دو فصل استراحت کافی خیلی مهم است. استقلال امسال استراحت کافی را نداشت از طرف دیگری آماده‌سازی تیم حدود 45 روز زمان می‌خواهد. دوستانی که به عنوان مربی خارجی در این تیم کار کردند دو ماه فرصت داشتند اکنون که ما را با این مربیان مقایسه می‌کنند به این موضوع هم توجه کنند.بحث مالیش هم جالب است مربی خارجی 30میلیارد پول می‌گیرد و ما برای حضور در استقلال باید 2میلیارد جریمه بدهیم این مسائل را هم کنار می‌گذاریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:
بحث این است زمانی را در اختیار نداشتیم و استقلال را با شرایط روحی خیلی داغون تحویل گرفتیم تیمی که 4، 5 است نتیجه خوب نگرفته و همه از آن ناراحت هستند بازیکنان ما شرایط روحی خیلی بدی داشتند و در این حالت تیم را تحویل گرفتیم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فکری استقلال تحویل گرفتیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی از تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال خبر داد.

دکتر سعید کریمی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، اظهار کرد: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا  در حال انجام است.

وی گفت: بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی در ارتباط با ماندگاری پزشکان در بیمارستان های دولتی و مناطق محروم‌ نیز بیان کرد: تعداد نیروهای متخصص در گذشته کم شده بود که به سرعت در حال تزریق نیرو هستیم و در همین راستا برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم بسته هایی تعریف شده است.

دکتر کریمی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از این دولت پزشکان در حال خارج شدن از بخش دولتی و جذب در بخش خصوصی بودند، ادامه داد: یکی از علل این امر تعریف سقف برای پرداختی به پزشکان بوده است که اکنون این سقف برداشته شده و پزشکان دوباره در حال جذب شدن در بخش دولتی هستند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده،۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شدند.

وی در ارتباط با ساخت تجهیزات پزشکی نیز اظهار کرد: هم اکنون ۸۵ تا ۹۰ درصد تجهیزات بیمارستانی، ساخت داخل کشور است.

به گفته دکتر کریمی، تحویل تجهیزات بیمارستانی از دیگر اقداماتی است که عدالت و تعالی نظام سلامت را در کشور اجرایی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال