Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به حکم نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: رهبری باری دیگر داشته‌ها و سرمایه‌های استان را در این حکم ذکر کردند و سلام ایشان را به مردم خراسان شمالی می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با تاکید بر اینکه امام جمعه هدایت معنوی و سیاسی جامعه را برعهده دارد، گفت: نظارت و حمایت دیگر وظایف امام جمعه در هر شهر محسوب می‌شود.

وی پشتوانه این حرکت را یاد خدا و نماز جمعه دانست و افزود: نعمت نماز جمعه و جایگاه نمایندگی رهبری در استان باید مورد قدردانی باشد و همگان این نعمت را قدردانی کنند.

حاج علی‌اکبری با اشاره به سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال ۹۱ گفت: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی یک نقطه عطف در تاریخ استان و یک قطعه تاریخی و الهام‌بخش برای کل کشور است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: مسئولان استان متعهد به پیگیری دستاوردهای سفر رهبری به استان همچون مسئله جذب حداکثری باشند.

وی در ادامه با اشاره به ترور شهید فخری زاده افزود: مجاهدان علمی، راه این شهید را ادامه خواهند داد و باید توجه داشته باشیم که برای مجازات آمران و عاملان این ترور، انسجام ملی نیاز است.

حاج علی اکبری بیان داشت: با هم صدایی می‌توانیم در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و نیز چهلمین روز شهادت فخری زاده، از جبهه کفر و استکبار انتقام بگیریم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در انتها مصوبه مجلس در راستای مقابله با دشمنان را حرکتی انقلابی توصیف کرد و گفت: این یک پاسخ محکم به دشمنان بود و مقابله با استکبار رمز پیروزی ما خواهد شد.

کد خبر 5091751

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمدجواد حاج علی اکبری ترور دانشمندان هسته ای ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی شیوع کرونا بارش برف بارش باران سیلاب شهرستان کرج روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی