Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@03:26:59 GMT

دستور بازگشایی مراکز CNG بویراحمد صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۵۵۷۸

دستور بازگشایی مراکز CNG بویراحمد صادر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در ۲ روز گذشته، اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۶ مرکز تزریق گاز CNG به خودرو در شهرستان بویراحمد و در مجموع تعطیلی ۸ مرکز به دلیل نواقص بحران‌ساز و محقق نشدن استانداردها در کهگیلویه و بویراحمد خبر داده بود. این موضوع و قطع ناگهانی گاز گلایه‌های متعددی را در سطوح مختلف حمل و نقل استان در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این موضوع تاکید بر بازگشایی و وصل نشدن گاز این مراکز تا زمان استانداردسازی بود.

گاز ۸ جایگاه CNG قطع شد

اما این تعطیلی به ۲ روز نکشید و فرمانداری بویراحمد به شکل اضطراری تشکیل جلسه داد. فرماندار بویراحمد در این جلسه که با حضور سرپرست شرکت پخش فراورده‌ای نفتی استان، مدیرعامل گاز استان، شهردار یاسوج و مدیر کل استاندارد برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر میان اعضای جلسه گفت: با توجه به شرایط موجود و به منظور جلوگیری از فشار مضاعف بر مردم، ادامه فعالیت جایگاه‌های سوختگیری CNG ضرورت دارد.

شاهرخ کناری افزود: با مهلت ۲ هفته‌ای برای استانداردسازی این جایگاه‌ها هرچه سریع‌تر برای رفع قطعی گاز اقدام شود تا فعالیت آنها از سر گرفته شود.

به نظر می‌رسد مدیریت استانداردسازی در موضوع جایگاه‌های CNG استان باید در ابتدا قطع پله‌ای جریان گاز این واحدها را در دستور کار قرار دهد تا به یکباره شاهد تعطیلی مراکز CNG یک شهرستان نباشیم که این موضوع در کمترین حالت خود صف‌های چند صد متری را برای خودروهای گازسوز ایجاد کند. باید دید در نهایت طی دو هفته آینده، شاهد استانداردسازی جایگاه‌ها خواهیم بود یا این موضوع که در محور پدافند غیرعامل نیز مطرح است، به چالش‌سازی خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 571525 برچسب‌ها استاندارد استان کهگیلویه گاز - سی ان جی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استاندارد استان کهگیلویه گاز سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه

طبق گزارش خبرگزاری سما فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی رسما از بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه برای ورود کمک‌های بشر دوستانه به این منطقه خبر داد.

از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲) برای اولین بار است که این گذرگاه بازگشایی می‌شود.

این در حالی است که رسانه‌ها ساعاتی پیش گزارش داده بودند که بامداد امروز (چهارشنبه) ۲ کاروان کمک‌های بشردوستانه اردن که حامل مواد غذایی، آرد و دیگر اقلام خوراکی بود در مسیر حرکت به سمت گذرگاه‌های «بیت حانون» و «کرم ابو سالم» مورد حمله شهرک‌نشینان صهیونیست قرار گرفتند. آنها تعدادی از بسته‌های خوراکی را به خیابان‌ها پرتاب و خسارت‌های زیادی به آن وارد کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • «شویگو» دستور افزایش تولید تسلیحات در روسیه را صادر کرد
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند