Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص این که چند فصل در این تیم با سرمربیان مختلف کار کرده و فکر می‌کند مشکلات استقلال ناشی از چیست، اظهار داشت: در فصلی هستیم که با فصل‌های قبل قابل مقایسه نیست. ما کارمان را دیر شروع کردیم. تیمی که می‌خواهد به بازی‌های فشرده لیگ برسد، باید فرصت آماده‌سازی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این فرصت را در 20 روز داشتیم که روی شروع کارمان تأثیرگذار است، ضمن این که امسال از نظر امتیازگیری نسبت به سال‌های گذشته بهتر عمل کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم یک سری مسائل جلوی استقلال را نگیرد و یکسری حرف‌ها زده نشود، باید به کادر فنی و بازیکنان فرصت بدهیم که از نظر هماهنگی و بدنی به شرایط خوب برسند تا بتوانیم بازی‌های چشم‌نوازی را ارائه بدهیم.

شجاعیان در خصوص شرایط بدنی خودش تصریح کرد: خودم شاید از آمادگی بدنی خودم راضی نباشم، اما تمام تلاشم را در زمین انجام می‌دهم تا به استقلال کمک کنم، کم نگذاشته‌ام و اگر کادر فنی صلاح بداند باز هم در زمین برای تیم تلاش می‌کنم.

هافبک آبی‌پوشان در خصوص این که این تیم از نبود بازی‌ساز رنج می‌برد،‌ گفت: در مورد تیمی که خوب بازی نمی‌کند، تا تمرینات و شرایط را نبینیم، نمی‌توانیم قضاوت کنیم. در 4-3 سالی که در استقلال بودم، همیشه این بحث مطرح بوده، حتی زمانی که مجتبی جباری و جباروف هم در استقلال بودند این حرف را می‌گفتند، اما همه تحمل کردند و خیلی هماهنگ شدیم. درست است که به قهرمانی نرسیدیم، اما به بالای جدول رسیدیم و نایب قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: در این 4 سال به ما خیلی ظلم شد، تمرینات را دیر شروع کردیم، خیلی بد است که استقلال تمرین مناسب نداشته باشد. الان هم همین شرایط را داریم. این زمین شایسته استقلال نیست. استقلال مشکلات زیادی دارد، امیدوارم مدیران و وزارت ورزش کمک کنند که امکانات ما در شأن استقلال باشد، اگر همه همدل باشیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

شجاعیان در خصوص این که سرمربی تیم گفته زمین تمرین کیفیت خوبی دارد، عنوان کرد: من در مورد روزهای بارانی گفتم. روزهای بارانی گفتم روی چمن مصنوعی تمرین کنیم که روی این زمین نمی‌توان به خوبی تمرین کرد. دیاباته را به خاطر تمرین روی همین زمین از دست دادیم، چون قبل از مسابقه بود و مجبور بودیم. نمی‌توانستیم به سالن برویم چون ممکن بود مصدومان بیشتری داشته باشیم. این زمین اگر هوا خوب باشد بد نیست، اما در روزهای بارانی زمین خوب نداریم.

وی در خصوص تفاوت استقلال با رقیب در این مسائل و این که به نظر می‌رسد بین آنها تبعیض وجود دارد، اظهار داشت: نمی‌دانم این مسأله به کجا برمی‌گردد، اما بعضی روزها و شب قبل از تمرین متوجه می‌شویم که در کجا باید تمرین کنیم. بارها شده وقتی در حال حرکت به سمت زمین نفت تهرانسر هستیم، به ما پیام دادند که به جای دیگری برویم. عوض شدن زمین تمرین خیلی بد است. هر هفته یک جا تمرین می‌کنیم. الان هم اگر باران بیاید اینجا نیستیم و جای دیگری تمرین می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص این که محتاط بازی می‌کند، گفت: من حدود 400 روز بود که بازی نکرده بودم و به نظرم این مسأله تأثیرگذار است. دو بار دچار مصدومیت شدم. در بازی با پیکان محتاط‌تر بودم اما در بازی قبلی این مسأله کمتر شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

شجاعیان خطاب به هواداران استقلال اظهار داشت: هواداران همیشه به ما لطف داشتند و پشتیبان ما و کادر فنی بودند. 4 سال است که اوایل فصل نتیجه نمی‌گیریم، اما همیشه آنها حمایت کردند. تیم شکل گرفت و به بالای جدول رسیدیم. امیدوارم امسال هم با حمایت‌ها و روحیه دادن‌هایشان به ما کمک کنند تا ان‌شاءالله قهرمان شویم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال تمرین داریوش شجاعیان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر مسائل اخیر در تیم ما تأثیر بگذارد و فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا خواهم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. در دیدار رفت، بازی خوبی در حضور هواداران ملوان انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه به‌عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و سه امتیاز را بگیریم.

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

وی در ادامه افزود: پس از بازگشتی که در هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان داشتیم به لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفتیم، ولی یکسری اتفاقات و مصاحبه‌ها درباره یکی از بازی‌های برگزار نشده در لیگ دسته اول به وجود آمد و هجمه‌های زیادی به ما وارد شد. مردم می‌دانستند فرار رو به جلوی دوستان است و ربطی به ما نداشت که جلوی بازی را بگیریم. یکسری مظلوم‌نمایی کردند و قصد داشتند آرامش استقلال خوزستان را به‌هم بزنند. تلاش کردیم بازیکنان توجهی به این حاشیه‌ها نکنند. امیدوارم بازیکنانم فردا نشان دهند این اتفاق تأثیری روی آنها نداشته است، اما اگر تأثیر بگذارد طوفان به پا می‌کنم و مسائلی را بازگو خواهم کرد که چه کسانی قصد ضربه زدن به فوتبال خوزستان دارند. چه کسانی از بازیکنان پول می‌گیرند یا می‌خواهند پول بگیرند. در این چند روز، بازیکنانی که ارتباط به من نداشتند پیامک دادند و سعی کردند آرام باشیم. اگر لطمه‌ای به تیم وارد شود همه چیز را اعلام می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه حملاتی که به او شده، شخصی بوده است یا خیر، گفت: من 30 سال است مربیگری می‌کنم و سعی کرده‌ام با آرامش کار کنم. دنبال آدم‌های سیاسی و زد و بند هم نبودم و نیستم. شاید تنها سرمربی فوتبال خوزستان بودم که سرمربی تیم جوانان نیز شده‌ام. من پله پله بالا آمدم و از رانت استفاده نکرده‌ام، به همین دلیل در دل مردم جا دارم و من را دوست دارند! همیشه سعی کرده‌ام از فوتبال استانم دفاع کنم. ضرب‌المثلی هست که در فلان شهر دنبال آهنگر بودند مسگر را جای دیگری زدند! (گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری). اصلاً این مسائل ربطی به من نداشت و سعی کردم حرمت‌ها حفظ شود. من آن روز پیگیر بودم و آقای نجفی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) نشان داد که چقدر دنبال این بودم بازی برگزار شود. عادل سواری که در نیم‌فصل اول در استقلال ملاثانی سمت داشت به‌صورت علنی گفت با همکاری من، این تیم آنجا (ورزشگاه غدیر اهواز) بازی کرده است. امروز هم تمرین آخرمان بود که با هیئت فوتبال همکاری کردم و بیش از 50 مربی فوتبال در غدیر حضور یافتند تا ارزش‌گذاری شوند.

پورموسوی ادامه داد: برای من جای سؤال است که چرا همه دنبال ورزشگاه غدیر هستند و چرا به فکر ورزشگاه تختی اهواز نیستند؟ هشت ماه فرصت داشتند این ورزشگاه را آماده کنند. آقایان بنی‌تمیم و طالقانی تنها هستند و نیاز است به آنها کمک شود. ورزشگاه تختی ورزشگاه اصلی شهر است. الان بیایید کمک کنید. من 10 ماه است فریاد می‌زنم زمین تمرین نداریم و کسی پاسخگو نیست. شهر اهواز زمین چمن ندارد. این همه شرکت صنعتی داریم و آلودگی به وجود می‌آورند، ولی چرا یک درصد درآمدشان را هزینه ورزش نمی‌کنند؟ زمین درست کنید و به ما اجاره دهید. اینکه همه ایستادند شرکتی مثل گروه ملی کار را بردارد و هزینه کند و سپس همه مالک شوند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینم همه می‌گویند اوضاع و احوال تیم‌های خوزستانی چرا این‌گونه است. مگر سال گذشته در سه تیم خوزستانی، دو تیم در پایین جدول نبودند؟ امیدوارم خودزنی‌ها تمام شود. پورموسوی بماند یا برود تمام تلاشش خدمت به خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به بها دادن به بازیکنان جوان گفت: یکی از ویژگی‌های تیم ما در نیم‌فصل دوم باور بازیکنان بود. آنها به خودشان اعتماد کردند و توانستیم در برخی از بازی‌ها برگردیم. امیدوارم فردا از شروع بازی این حس اعتماد و باور در بین بازیکنان وجود داشته باشد. هر جایی کار کرده‌ام از بازیکنان جوان بهره برده‌ام. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی می‌گردند باشگاهی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به سمت جوانگرایی می‌روند. لیگ ما سه بخش است، پنج تیم اول با توجه به بضاعت‌شان دنبال بهترین‌ها هستند و تیم‌هایی مثل ما هم دنبال بازیکنان بومی و جوان.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)