Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تاکید بر شناسایی نیازمندان واقعی در سطح استان افزود: با توجه به اینکه چندین مرحله کمک بین افراد آسیب‌دیده از سوی نهادهای مختلف از جمله نهادهای حمایتی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، قرارگاه استانی کمک مومنانه و سپاه و بسیج توزیع شد، اما برخی افراد آسیب‌دیده واقعی هنوز از این کمک‌ها بهره‌مند نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این افراد زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، ولی در این شرایط اقتصادی نیازمند کمک شده‌اند، گفت: پایگاه‌های بسیج و همچنین قرارگاه‌های کمک مومنانه و سایر فعالان و گروه‌های جهادی باید در جهت شناسایی افراد نیازمند بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه شهرکرد افزود: رساندن کمک‌ها به دست افراد نیازمند و آسیب‌دیده واقعی، یک وظیفه است و باید کار تحقیقاتی برای شناسایی افراد آسیب‌دیده بیشتر شود .

به گفته وی، اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در راستای جلوگیری و کاهش مشکلات اقتصادی افراد آسیب‌دیده است تا زمینه رفع نارسایی معاش و اقتصاد مردم فراهم شود.

مسئول ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و سومین رزمایش سلامت احسان نیز توزیع ۲۱ هزار بسته بهداشتی از روز چهارشنبه نوزدهم آذرماه در استان را  آغاز کرد.

ابراهیم صالح افزود: برای تهیه بسته‌های معیشتی ۱۸ میلیارد ریال از سوی ستاد اجرای فرمان امام(ره) اختصا یافت.

وی به تداوم کمک‌های مومنانه در طول سال اشاره کرد و گفت:با افزایش سهمیه استانی برای توزیع بسته معیشتی و بهداشتی این کمک‌ها افزایش خواهد یافت.

صالح به اجرای طرح‌های مختلف در حوزه اشتغال، خرید دام، توسعه بخش کشاورزی، تقویت شرکتهای دانش‌بنیان، رفع مشکلات کارخانه‌ها با حمایت این ستاد در استان اشاره کرد و گفت:  در حوزه ساخت مسجد، حسینیه، خانه عالم و مدرسه نیز اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

 به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری همدلی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری همدلی اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان امام افراد آسیب دیده فرمان امام ره کمک مومنانه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح سه شنبه در جمع اولیا ومربیان مدرسه شهید هندوزاده گفت: حضور شما در این جلسه نشان از آن است که به آینده فرزندانتان اهمیت می دهید.
فرمانده انتظامی استان، انتخاب صحیح دوست، رعایت اصول خود مراقبتی و اخلاقی در فاصله بین مدرسه و منزل، گزارش موارد مشکوک و خاص به مربیان و اولیا را از راه های مفید در زمینه پیشگیری از حوادث ناگوار و در برخی موارد غیر قابل جبران برای دانش آموزان دانست.

سردار فرشید اضافه کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه های استان این آمادگی را برای آموزش اقشار مختلف در حوزه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

وی، با مقایسه وضعیت تحصیل در زمان گذشته با حال حاضر و امکانات فراوان برای دانش آموزان کنونی تصریح کرد: کسب آگاهی و خود مراقبتی در حوزه استفاده از برنامه های فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس است که از گرفتار شدن و فریب خوردن افراد از سوی افراد سودجو، برداشت های اینترنتی غیرمجاز، هتک حرمت و خدشه به حیثیت افراد جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بر رعایت اصول خودمراقبتی از سوی همه شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت تاکید و افزود: از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس در شرایط کنونی، نظارت جدی والدین بر معاشرت های فرزندان، نحوه رفتار و پوشش آنان و رعایت اصول ایمنی و امنیتی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم است که جا دارد از همکاری خوب والدین و عموم شهروندان قدردانی کنیم.

کد خبر 6093280

دیگر خبرها

  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت