Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد شاگردان محمود فکری مقابل صنعت نفت آبادان گفت که این تیم، قواره قهرمانی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین بیانی درباره تساوی یک – یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

بازی در نیمه اول بسیار سرد بود و دو تیم بسیار سردرگم بازی می‌کردند اما شرایط در نیمه دوم خیلی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت مصدومان استقلال به این تیم ضربه می‌زند و فکری نتوانسته تیمش را به صورت کامل در اختیار داشته باشد اما این دلیل نمی‌شود که امتیازات خانگی را از دست بدهیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید امتیازهای کامل دیدارهای خانگی را بگیرد و از دست دادن این امتیازات باعث می‌شود استقلال در پایان فصل به مشکل بخورد.

« تیمی که برای قهرمانی بسته شده و فقط به این موضوع فکر می‌کند، نباید چنین امتیازاتی را به راحتی از دست بدهد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد:‌

دفاع استقلال در این مسابقه فشار زیادی متحمل نشد و با ۱۵ دقیقه فشار صنعت نفت به مشکل خورد. حریف چند موقعیت گلزنی داشت که می‌‌توانست تبدیل به گل شود. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، باید دفاعی مستحکم داشته باشد. در سال‌های گذشته تیم‌هایی قهرمان شدند که بهترین دفاع را داشته‌اند.

شاهین بیانی  پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه کادر فنی آبی‌ها در حمله و دفاع باید بیشتر روی تیم کار کند، خاطرنشان کرد:

از الان به بعد نمی‌توان گفت که زمان نداشتیم و در شروع کار هستیم. اکنون پنج هفته از مسابقات گذشته و اگر به این شکل جلو برویم و امتیاز از دست بدهیم، در کسب قهرمانی به مشکل می‌خوریم.

شاهین بیانی در مورد گلایه‌های محمود فکری از داوری‌ها بیان کرد:

داوری ما همیشه مشکل داشته و برای هر دو تیم بوده است. استقلال گاهی از این اشتباهات سود برده و گاهی صدمه دیده است. باید بپذیریم استقلال بد بازی می‌کند. در نیمه اول فرقی میان استقلال و صنعت نفت نبود و تنها رنگ پیراهن دو تیم متفاوت بود. استقلال هم در این نیمه مانند صنعت نفت، بی‌روح و سردرگم بازی می‌کرد. هواداران دیگر نمی‌پذیرند که از دست رفتن امتیازات را گردن داوری یا مسائل دیگر بیندازیم و باید به گونه‌ای بازی کنیم که اگر داوری هم ضعف داشت،‌ ضرر نکنیم.

شاهین بیانی با انتقاد از نحوه بازی استقلال پس از به ثمر رسیدن گل گفت:

زمانی که استقلال یک بر صفر جلو بود، تیم باید بیشتر حمله می‌کرد و گل دوم را می‌زد، چون در صورت به ثمر رسیدن گل دوم، استقلال با آرامش بیشتری بازی می‌کرد و مطمئن بود اگر یک گل اتفاقی هم می‌خورد، باز هم سه امتیاز را از دست نمی‌داد. تفاضل یک گل در یک مسابقه، تضمینی برای کسب پیروزی نیست.

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال درخصوص ادامه کار شاگردان فکری و دیدار مقابل شهر خودرو و پرسپولیس اظهار داشت:

همه تیم‌ها مقابل استقلال انگیزه مضاعفی دارند و همه دیدارها مشکل است. این تیم قواره تیم قهرمان را ندارد و باید در زمین نشان دهیم که برای قهرمانی می‌جنگیم. این شیوه بازی تیمی نیست که برای قهرمانی می‌جنگد. امیدوارم هر چه سریع‌تر مصدومان استقلال برگردند و کادر فنی روی عملکرد هجومی تیم کار کند.

شاهین بیانی با گلایه از عملکرد هجومی استقلال تصریح کرد:

زمانی که شیخ دیاباته در ترکیب اصلی نیست، در خط حمله به مشکل می‌خوریم. ما پیش‌تر شکل بهتری را از زوج ارسلان مطهری و مهدی قایدی می‌دیدیم و آنها حدود یک سال است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند. قهرمانی حداقل خواسته هواداران استقلال است اما این شکل بازی و از دست دادن این امتیازات از تیم قهرمان انتظار نمی‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هواداران استقلال شاهین بیانی هواداران استقلال برای قهرمانی شاهین بیانی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین