Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:08:14 GMT

خوش بینی به واکسن کرونا وال استریت را مثبت کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۵۹۲۶

خوش بینی به واکسن کرونا وال استریت را مثبت کرد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، در معاملات شب گذشته بورس وال استریت شاهد رشد شاخص ارزش نمادهای معاملاتی بودیم، به گونه‌ای که شاخص S&P500 و نزدک رکورد زدند.

دلیل رشد شب گذشته وال استریت واکنش مثبت نمادها به اخبار مربوط به تولید واکسن کرونا بود. البته عدم اطمینان موجود نسبت به اجرای بسته کمک اقتصادی جدید در آمریکا باعث شد تا از رشد بیشتر شاخص‌ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت جانسون اند جانسون، پس از آنکه اعلام کرد که نتایج آزمایش تک واکسن کرونایش زودتر از میزان مورد انتظار حاصل خواهد شد، 1.73 درصد رشد ارزش سهام را تجربه کرد. 

سهام شرکت فایزر هم پس از آنکه یک مانع دیگر در تولید واکسن این شرکت در آمریکا مرتفع شد، 3.18 درصد بالا رفت. 

بر همین اساس شاخص داوجونز، در معاملات شب گذشته 0.35 درصد مثبت شد و S&P500 هم 0.28 درصد بالا رفت. نزدک کامپوزیت نیز 0.5 درصد رشد کرد.

سهامداران به شدت پیگیر آن هستند که آیا سیاست‌مداران آمریکایی می‌توانند یک بسته کمک اقتصادی دیگر در آمریکا اجرایی کنند یا خیر، و از طرف دیگر سهامداران منتظر تصمیم‌گیری درباره یک بسته متمم بودجه 1.4 هزار میلیارد دلاری برای جلوگیری از تعطیلی دولت فدرال هستند.

اخبار مثبت نسبت به تولید و اکسن کرونا طی هفته‌های گذشته به سهامداران کمک کرده تا توجه کمتری به رشد تعداد مبتلایان به کرونا کرده و نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی برای سال آینده امیدوارتر بشوند.

کارشناسان بر این باورند که حالا توجه سهامداران به تدریج از اخبار مربوط به تولید واکسن کرونا به سمت اخبار مربوط به توزیع آن و عوارض جانبی این واکسن بر افراد خواهد رفت. 

انتهای پیام/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن آمریکا اقتصاد رشد واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته