Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@08:17:04 GMT

مشکلات خبرنگاران در سپاه قدس گیلان بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۵۹۶۸

مشکلات خبرنگاران در سپاه قدس گیلان بررسی می شود

حبیبی با بیان اینکه رسانه ها نقش ارزنده ای در توسعه و حل مشکلات جامعه دارند گفت: حل مشکلات خبرنگاران در سپاه قدس گیلان بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ «حسن حبیبی» امروز(چهارشنبه، ۱۹ آذر) در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش ارزنده ای در توسعه و حل مشکلات و معضلات جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با بیان اینکه خبرنگاران در دوران شکل گیری انقلاب و پس از آن با تولیدات رسانه‌ای خود در همراهی مردم با امام(ره) و انقلاب یاری‌رسان بودند گفت: مصاحبه‌های ضبط‌شده، نوشته‌ها و بیانات‌ امام راحل همواره توسط فعالین رسانه ای به دست مردم می‌رسید.



حبیبی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود همواره تلاش کردند تا حضور مردم در صحنه‌های حساس و بصیرت مردم را کمرنگ جلوه دهند تصریح کرد: در شکل‌گیری هویت دینی و حتی ساختار جامعه نیز رسانه ها بسیار تاثیرگذار هستند.‌



وی به مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران اشاره و حل مشکلات این قشر توانمند و تاثیر گذار را از برنامه‌های سپاه و بسیج رسانه استان برشمرد.

 

حبیبی به بحران کرونا ویروس پرداخت و اذعان داشت: فعالان رسانه‌‌ای و خبرنگاران پرتلاش استان گیلان در بحران کرونا ویروس نیز نقش مهمی در برقراری آرامش و امیدآفرینی داشتند.‌


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با بیان اینکه بسیج بایستی بیش از پیش قدرتمند شود و در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی ورود کند اضافه کرد: بسیج اقشار در راستای بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان در صنوف و عرصه‌های مختلف تشکیل شد.



حبیبی مشارکت نیروهای جوان بسیجی در طرح شهید سلیمانی و نقش تاثیرگذار رسانه‌‌ها در افزایش همکاری مردم برای شرکت در این طرح و همچنین تبیین طرح و قطع زنجیره این بیماری را مورد اشاره و خاطرنشان ساخت: فرهنگ‌سازی، ایجاد گفتمان دینی و تعمیق معنویت از جمله اهداف و برنامه های موردنظر در بسیج اقشار است.



پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه خبرنگاران سپاه قدس گیلان حل مشکلات رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟

طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند.همچنین بسیاری از دانشگاه‌های مشهور آمریکایی همواره محل تربیت نخبه‌های سیاسی برای سیاست‌های آمریکا بوده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند