Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تمام اعضای تیم استقلالی هستند و این همه هجمه درست نیست. خبرگزاری میزان - ارسلان مطهری در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط این تیم، اظهار داشت: وضعیت ما خدا را شکر خیلی خوب است. یکی دو بازی نتیجه دلخواه را نگرفتیم، اما شرایط‌مان بد نیست و در رتبه سوم جدول هستیم. اول فصل است و هفته به هفته تلاش‌مان را چند برابر می‌کنیم تا نتایج دلخواه‌مان را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: یک مقدار شیطنت‌های بیرون از تیم انجام می‌شود که اصلا درست نیست و ما خودمان از مدیریت، کادر فنی تا بازیکنان باید حواس‌مان بیشتر جمع باشد و فکر می‌کنم استقلال امسال یک مسیر خوبی را طی می‌کند. همه اعضای تیم استقلالی هستند و این همه هجمه درست نیست، ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

مهاجم استقلال افزود: آن‌هایی که شیطنت می‌کنند، استقلالی نیستند و استقلالی‌های واقعی عاشق این تیم هستند. من نمی‌گویم که کار طرفداران تیم‌های دیگر است، اما استقلالی‌های واقعی فقط حمایت می‌کنند، چون می‌دانند بازیکن و مربی در بازی‌ها فقط به برد فکر می‌کنند. ما بازیکن استقلال هستیم و مطمئن هستم با وجود این همه بازیکن و یک کادر فنی خوب  نتایج تیم خیلی بهتر خواهد شد. اول فصل است و صحبت درباره آینده اشتباه است، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را  که در خور شأن و شخصیت بازیکنان، کادرفنی و هواداران باشد،  کسب کنیم.

مطهری در خصوص تغییر سیستم در خط حمله استقلال گفت: تعیین سیستم و روش بازی به عهده کادر فنی است. ما تابع هستیم و باید با شرایط جدید کنار بیاییم. قطعا غیبت بازیکنان مصدوم تیم فشار بیشتری را به بازیکنان دیگر وارد می‌کند. من مطمئن هستم که با اضافه شدن مصدومان دست کادر فنی باز خواهد شد و خیلی استقلال بهتری می‌بینیم.

وی در خصوص اتحاد بین بازیکنان تیم، خاطرنشان کرد: با شرایطی که ما داشتیم هر تیم دیگری بود همان بازی اول و دوم می‌نشست و به مشکل می‌خورد. همه می‌دانند که خیلی مشکل داشتیم و درست نیست درباره آن صحبت کنم. ما موقعی نتیجه می‌گیریم که مجموعه استقلال هوای هم را داشته باشند، از هواداری که در خانه نشسته تا بازیکنان و خانواده‌های ما یک خانواده هستیم. با روندی که ما در پیش گرفته‌ایم، مطمئن باشید خیلی شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.   بیشتر بخوانید: مظلومی: استقلال چیزی از دست نداده/ نسبت به سال‌های گذشته نتایج بدی نگرفته‌ایم

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال ارسلان مطهری استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال ارسلان مطهری استقلال درست نیست کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال