Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از چاپ سه کتاب توسط نویسندگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابراهیم عباسپور با اعلام این خبر افزود:کتاب های « انسانم آرزوست و بهار عاشقان » از مجموعه کتاب های انتشارات گنج سخن و " فعال سازی رفتاری برای افسردگی"  در انتشارات شیلان منتشر و راهی بازار نشر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کتاب های « انسانم آرزوست و بهار عاشقان » از مجموعه کتاب های انتشارات گنج سخن به نویسندگی شجاع روشن شکرانلو  با 68 و 66صفحه و شمارگان هرجلد 1000نسخه به چاپ رسید.

وی اظهار داشت: این کتاب ها با موضوعاتی چون خود شناسی و خداشناسی و منجی در ادیان به چاپ رسیده است .

عباسپور همچنین چاپ کتاب  " فعال سازی رفتاری برای افسردگی"به نویسندگی دیوید اچ بارلو و مترجمی عباس تدینی در انتشارات شیلان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

وی افزود : این کتاب  با 136 صفحه ، شمارگان 1000 نسخه به زیور طبع آراسته شد.

عباسپور حمایت از نویسندگان در راستای چاپ کتاب را یکی از رویکردهای اصلی فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی ذکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب انتشارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود