Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@10:32:00 GMT

برگزاری ۹۳۵ مسابقه شطرنج در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۶۱۴۳

برگزاری ۹۳۵ مسابقه شطرنج در خراسان رضوی

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: از آغاز امسال تا کنون ۹۳۵ دوره رقابتهای شطرنج در قالب مسابقات برخط و یا حضوری بین فعالان این رشته ورزشی در سطح استان برگزار شده است.

به گزارش قدس آنلاین، رضا پاشانجاتی  افزود: از این تعداد رقابتهای شطرنج ۳۵ مسابقه به صورت حضوری و با رعایت دقیق و کامل پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از انتقال ویروس کرونا برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: ۲۰۰ مورد از این رقابتهای شطرنج امسال خراسان رضوی مربوط به ورزشکاران شهرستانهای این استان و ۷۳۵ مسابقه نیز مربوط به شطرنج‌بازان فعال در کلانشهر مشهد بوده است. رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: ۹۵ درصد از کل این مسابقات شطرنج به صورت غیرحضوری و برخط و به طور رایگان برگزار شده ‌است. پاشانجاتی افزود: امکانات هیات شطرنج خراسان رضوی و همچنین مواردی از جمله حق عضویت یا پرداخت ورودی مسابقات در تمام روزهای سال برای "بیماران خاص، ناشنوایان، نابینایان، معلولان جسمی - حرکتی، پیشکسوتان و قهرمانان" در این استان رایگان است و در همین چارچوب در اختیار شطرنج‌بازان متعلق به این گروهها قرار می‌گیرد.  وی با بیان این که در این مدت ۶ شطرنج‌باز نوجوان خراسان رضوی به اردوی تیم‌ ملی شطرنج ایران دعوت شده اند افزود: دوره‌های داوری درجه ۲ و سه و نیز دوره مربیگری درجه سه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران هر کدام برای یک نوبت، امسال در خراسان رضوی برگزار شد. او ادامه داد: امسال ۱۰ شطرنج‌باز خراسان رضوی به عضویت تیمهای دانش‌آموزی دختران و پسران ایران در آمده‌اند و ۶ شطرنج‌باز دیگر خراسان رضوی هم به مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان جهان اعزام شدند که تاکنون به رقابتهای نهایی این مسابقات راه یافته‌اند. هزار و ۳۰۰ شطرنج‌باز با درجه بین‌المللی در خراسان رضوی فعالیت ‌دارند. انتهای پیام/ منبع:ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شطرنج خراسان رضوی خراسان رضوی شطرنج باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو