Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت ما خوب است و در ۱ یا ۲ بازی نتیجه دلخواه را نگرفتیم، اما شرایط مان بد نیست و در رتبه سوم جدول قرار داریم. اول فصل است و هفته به هفته تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا نتایج دلخواه مان را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یک مقدار شیطنت از بیرون تیم انجام می‌شود که اصلا درست نیست و ما خودمان از مدیریت، کادر فنی تا بازیکنان باید حواس‌مان بیشتر جمع باشد و فکر می‌کنم استقلال امسال یک مسیر خوبی را طی می‌کند. همه اعضای تیم استقلالی هستند و این همه هجمه درست نیست.

مطهری ادامه داد: آن‌هایی که شیطنت می‌کنند، استقلالی نیستند و استقلالی‌های واقعی عاشق این تیم هستند. استقلالی‌های واقعی فقط حمایت می‌کنند، چون می‌دانند بازیکن و مربی در بازی‌ها فقط به برد فکر می‌کنند. ما بازیکن استقلال هستیم و مطمئن هستم با وجود این همه بازیکن و یک کادر فنی خوب نتایج تیم خیلی بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وضعیت قایدی از زبان پزشک استقلال

مهاجم استقلال در خصوص تغییر سیستم در خط حمله استقلال گفت: تعیین سیستم و روش بازی به عهده کادر فنی است. ما تابع هستیم و باید با شرایط جدید کنار بیاییم. غیبت بازیکنان مصدوم تیم فشار بیشتری را به بازیکنان دیگر وارد می‌کند و مطمئن هستم که با اضافه شدن مصدومان دست کادر فنی باز خواهد شد و خیلی استقلال بهتری می‌بینیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با شرایطی که ما داشتیم اگر تیم‌های دیگر بودند، همان بازی اول و دوم می‌نشست و به مشکل می‌خورد. همه می‌دانند که خیلی مشکل داشتیم و درست نیست درباره آن صحبت کنم. ما موقعی نتیجه می‌گیریم که مجموعه استقلال هوای هم را داشته باشند. با روندی که ما در پیش گرفته‌ایم، مطمئن باشید خیلی شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال ارسلان مطهری کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!