Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: در ابتدای فصل صحبت جدایی من بود و پیشنهاد‌اتی هم داشتم اما استقلال خانه من است.

به گزارش برنا؛ سید حسین حسینی در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان در خصوص شرایط تیم، اظهار داشت: الان ما با صدر جدول 2 امتیاز فاصله داریم، انتقاداتی وارد است که شاید  جاهایی هم درست باشد، اما باید اتحاد داشته باشیم، همدل و یکدل باشیم تا فصل را با موفقیت به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کادر فنی  جدید تیم تصریح کرد: محمود فکری تازه به استقلال آمده، هر مربی‌ای که وارد استقلال می‌شود سختی‌های خاص خودش را دارد، مانند تیم‌های دیگر نیست، تیم‌های بزرگ شرایط خاص خودشان را دارند، شرایط استقلال طوری است که چون چند سال است قهرمان نشده‌ایم صبر هواداران تمام شده، شانس فکری بوده که در این برهه تیم را تحویل گرفته، باید پشت او بایستیم و به او اعتماد کنیم. اگر هواداران یکدل نباشند، تیم امسال هم نتیجه نمی‌گیرد.

حسینی ادامه داد: هواداران 5-4 دسته شده‌اند که این مسأله برای تیم‌ها حاشیه درست می‌کند و دودش به چشم خود هواداران می‌رود. با این شرایط امسال هم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. سال‌های قبل برای پرسپولیس هم این شرایط وجود داشت، اما وقتی برانکو آمد همه هواداران و پیشکسوتان پشت او ایستادند. از هوادارانمان می‌خواهم پشت فکری باشند. ما در هفته دوم به فولاد باختیم و در هفته دوم فشار زیادی روی تیم ایجاد شد. درست است استقلال هستیم، باید ببریم و همه می‌دانیم که مساوی هم برای ما باخت است، اما باید صبر کنیم شرایط درست شود. امسال هم مدعی در لیگ کم است و اگر صبر داشته باشیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد رقابتی که بین او و رشید مظاهری به وجود آمده، گفت: در هفته اول گل نخوردم، گل‌هایی که هم در هفته دوم خوردم، مقصر نبودم، در این مورد با محمود فکری هم صحبت کردم، اما صلاحدیدش این بود که در بازی بعدی بازی نکنم، به عنوان بزرگ‌تر تیم وظیفه دارم پشت او باشم و از او حمایت کنم. در ابتدای فصل صحبت جدایی من بود و پیشنهاد‌اتی هم داشتم اما اینجا خانه من است، دوری از استقلال سخت است. در حال تلاش هستم تا برای تیم مثمرثمر باشم و هرچه فکری دستور بدهد انجام می‌دهم.

وی در خصوص اختلاف با رشید مظاهری عنوان کرد: هیچ اختلافی بین ما نیست، بحث چند وقت پیش هم سوءتفاهم بود و بزرگش کردند. ما با هم صحبت کردیم، به عنوان بزرگ‌تر تیم وظیفه دارم پشت همه بازیکنان و همچنین رشید مظاهری باشم. امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال سیدحسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلر‌ها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران