Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@09:42:34 GMT

رکوردشکنی بوفون در دیدار برابر بارسا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۶۲۶۱

رکوردشکنی بوفون در دیدار برابر بارسا

یکی از اصلی‌ترین دلایل پیروزی شب گذشته یوونتوس برابر بارسلونا، عملکرد درخشان جیانلوئیجی بوفون دروازبان کارکشته تورینی ها بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، جیانلوئیجی بوفون، سنگربان کهنه کار تیم یوونتوس که شب گذشته در دیدار این تیم برابر بارسلونا از ابتدا در ترکیب بیانکونری حضور داشت، موفق شد پس از نمایش عملکرد خوب از خود یک بار دیگر در یکی دیگر از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بوفون به سن ۴۳ سالگی نزدیک می‌شود، همچنان عملکرد تحسین برانگیز خود را ادامه داده و در ترکیب یوونتوس می‌درخشد. شب گذشته، لیونل مسی به تنهایی هفت ضربه درون چهارچوب روانه دروازه یوونتوس کرد که بوفون موفق شد تمام این ضربه‌ها را مهار کند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این در سال ۲۰۱۸، مسی موفق شده بود در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا هفت شوت در چهارچوب بزند که البته هیچکدام از ضربات او در دیدار شب گذشته برابر یووه به گل تبدیل نشدند و جیجی بوفون موفق شد همه ضربات را سیو کند.

در جریان بازی، مسی در یک صحنه شوخی جالبی با بوفون انجام داد و لباس او را کشید که نشانه رابطه خوب میان این دو بازیکن است. در پایان بازی نیز جیانلوئیجی بوفون و مسی لباس‌های خود را با یکدیگر تعویض کردند تا این دو اسطوره فراموش نشدنی فوتبال یک بار دیگر احترام متقابل میان همدیگر را نشان دهند.

لیونل مسی تا به امروز در شش بازی برابر بوفون قرار گرفته است که در تمامی این بازی‌ها، تنها یک بار لئو موفق شده به دروازبان ایتالیایی تیم یوونتوس گل بزند. توپ گیری های خوب بوفون در دیدار شب گذشته تیمش، یک رکورد جدید برای او محسوب می‌شود که در یک دیدار موفق به هفت سیو مقابل مسی شد.

کد خبر 460441

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جان لوئیجی بوفون لیونل مسی جانلوئیجی بوفون تیم فوتبال یوونتوس تیم فوتبال بارسلونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شب گذشته موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم